  • 1. Data: 2012-11-11 18:01:03
    Temat: Ubezpieczenie kredytu
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    Witam
    Był sobie ubezpieczony kredyt na niewielką kwotę który wziął
    spadkodawca, po jego śmierci bank żąda od spadkobierców wskazania
    ośrodka zdrowia w której leczył się zmarły. Bank dostał już kartę zgonu
    w której są podane przyczyny śmierci (zawał).

    Czy to aby nie bank ma sobie sam poszukać dokumentów?
    Sprawę przeciąga już 2 miesiące, a ja rat nie płacę.

    Zmarły kredytobiorca mógł leczyć się w 3 krajach od szwecji po anglię a
    skończywszy na polsce (nie wiem gdzie).

    Drobna kwota już dawno bym ją spłacił ale skoro bank daje kredyt
    gotówkowy w 5 minut na fałszywe dane i sprawdzenie ma ich w dupie to ja
    również...

  • 2. Data: 2012-11-11 18:21:19
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > w 5 minut na fałszywe dane i sprawdzenie ma ich w dupie to ja również...

    Czy tylko ja mam problem czytania ze zrozumieniem?

  • 3. Data: 2012-11-11 18:41:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2012 18:01:50 UTC+1 użytkownik Bogus napisał:

    > Czy to aby nie bank ma sobie sam poszukać dokumentów?

    Bankowi się nie zechce szukać i zacznie odzyskiwać należność od spadkobiorcy czyli
    Ciebie jak się domyślam.

  • 4. Data: 2012-11-11 18:45:12
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    W dniu 2012-11-11 18:41, Kris pisze:

    > Bankowi się nie zechce szukać i zacznie odzyskiwać należność od spadkobiorcy czyli
    Ciebie jak się domyślam.

    ale nie chce bo może nie chciec ? bo w szpitalu do którego jechałem
    setki km dostałem odpowiedź że nawet ja nie mogę mieć wglądu w
    dokumentacje medyczną a ubezpieczyciel jak najbardziej może i powinien

  • 5. Data: 2012-11-11 18:56:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2012 18:45:27 UTC+1 użytkownik Bogus napisał:

    > ale nie chce bo może nie chciec ? bo w szpitalu do którego jechałem
    >
    > setki km dostałem odpowiedź że nawet ja nie mogę mieć wglądu w
    >
    > dokumentacje medyczną a ubezpieczyciel jak najbardziej może i powinien

    A po co jechałeś? Trzeba było wskazać bankowi ten szpital. Oczywiście obowiązku
    wskazywania czegokolwiek nie masz, to tylko Twoja dobra wola.
    Bank nie chciał od Ciebie dokumentów tylko wskazania szpitala np.
    Wyżej piszesz że nie wiesz gdzie się leczył zmarły, tu piszesz że nawet byłeś w tym
    szpitalu;)

  • 6. Data: 2012-11-11 19:07:54
    Od: Bogus <a...@b...pl>

> [...]
    > Wyżej piszesz że nie wiesz gdzie się leczył zmarły, tu piszesz że nawet byłeś w tym

    po 3 dniach od ataku serca pacjent umiera w szpitalu to takie dziwne ?

    co innego leczenie, jak każdy stary człowiek ma jakieś dolegliwości na
    które się leczy