  • Data: 2006-03-05 23:04:53
    Temat: Re: a jednak CitiBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm, może to miłe, że chcesz płacić za konto w banku
    tak zabezpieczonym, że 'nie da się' w nim okraść nawet kont
    dzieci i półanalfabetów, ja jednak wolę bank, który pozwoli mi
    wygodnie korzystać z konta nie zmuszając np. do wpisywania w losowej
    kolejności pojedynczych znaków z hasła, a który będzie równie bezpieczny
    przy założeniu, że potrafię zapewnić podstawową 'higienie kontaktów'
    ze swojej strony.
    Zauważ, że dla kogoś określanego jako mającego
    "trochę znajomości pisma obrazkowego"
    odpytywanie na wyrywki z długiego hasła,
    (bo długie bezpieczniejsze) może być na tyle uciążliwe,
    że sprowokuje go do napisania sobie hasła na czymkolwiek,
    żeby mu było łatwiej znaleźć te potrzebne literki,
    dzięki czemu całą 'finezję' tego zabezpieczenia diabli wezmą.
    Im bardziej bezpieczny (czytaj skomplikowany) będzie dostęp
    do własnego konta, tym większy będzie odsetek osób,
    które będą podobnymi sposobami próbowały sobie ten dostęp ułatwić.
    Niekoniecznie najbezpieczniejszy = najlepiej zabezpieczony.