    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: a jednak
    Date: Fri, 18 Jan 2002 20:30:16 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "europaq" <e...@p...com> napisał w
    wiadomości news:3C48760E.E28EBB6C@poland.com...
    > pisalem Panswu pare tygodni temu, ze bank, z
    ktorym sie rozstalem jakies
    > dwa lata temu w dalszym ciagu wysyla do mnie
    rozne pisemka, chociaz
    > zamykajac ror prosilem o usuniecie moich danych
    osobowych;

    prosiłeś pewnie ustnie ?

    > pod koniec zeszlego roku wyslalem im poleconym
    (a co?) krotkie info, ze nie
    > zycze sobie tego i ze maja usunac moje dane z
    bazy danych, bo jak nie to
    > zamierzam dochodzic swoich praw zgodnie z ustawa

    chyba nie mogą usunąć twoich danych ale ty możesz
    żądać zaprzestania ich przetwarzania

    > znowu dostalem pisemko. Uplynelo jakies dwa
    tygodnie od mojego pisma do
    > daty wyslania ichniego, wiec raczej jakby
    chcieli to by sie juz
    > zorientowali, no albo maja okropny balagan; Co
    radzicie mi zrobic?

    Przypomina mi się info, chyba z Wiadomości w tvp1,
    o kobiecie której sąd zasądził duże odszkodowanie
    od firmy wysyłkowej która wyslała jej swoja
    reklamówkę (pokazywano nawet kopertę, trochę
    większa niz standardowa), detali nie pamiętam.

    Sark