  • 11. Data: 2013-01-05 08:01:36
    Temat: Re: a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Grzexs wrote in <news:kc4p6r$91o$1@node2.news.atman.pl>
    > Trudno generalizować. Bank spółdzielczy bankowi spółdzielczemu nierówny.

    A to podobno bardzo popularny bank w tej miejscowosci:
    www.bsproszowice.com.pl/index.php3?menu2=107
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 12. Data: 2013-01-05 08:56:44
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-03 12:43, Liwiusz pisze:

    > Ale jakiś taki "inny".

    Jaki "inny"?
    Gdzieś pytałeś o podstawę "dlaczego nie lubimy". Ano - bo tutaj coś o
    tym mało mówimy, a np.:

    (To jest kopia z 3-kolumnowej tabelki w pdf, więc wygląda jak wygląda, a
    link tutaj:
    https://www.skbank.pl/elokaty24/Templates/skins/PDF/
    komunikat_eLokaty24.pdf
    )

    Zasady i warunki prowadzenia eLokat24
    Okres lokaty
    3 miesięczna
    6 miesięczna
    Waluta
    PLN
    PLN
    Minimalna kwota eLokaty24
    3.000,00
    3.000,00
    Maksymalna kwota eLokaty24
    brak
    brak
    Okres umowny
    3 miesiące
    6 miesięcy
    Stopa procentowa
    zmienna
    zmienna
    Oprocentowanie (w stosunku rocznym)
    6,70%
    6,90%
    Oprocentowanie eLokat24 zrywanych przed terminem
    0,00%
    1,10% (w stosunku rocznym)
    Kapitalizacja odsetek
    na koniec okresu
    na koniec okresu
    Charakter eLokaty24
    nieodnawialna
    nieodnawialna
    Opłaty i prowizje
    brak
    brak

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 13. Data: 2013-01-05 10:21:13
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-05 08:56, Maruda napisał(a):

> [...]
    mówimy, a np.:

    > (To jest kopia z 3-kolumnowej tabelki w pdf, więc wygląda jak wygląda, a link

    Zmienna stopa nie jest miła...

    --
    TrzyLinie

  • 14. Data: 2013-01-05 12:43:30
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@U...pl> napisał w wiadomości

    komunikat_eLokaty24.pdf )

    > Zmienna stopa nie jest miła...

    ze 2 miechy nie spadło

    erator/

  • 15. Data: 2013-01-05 16:45:52
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > A to podobno bardzo popularny bank w tej miejscowosci:
    > www.bsproszowice.com.pl/index.php3?menu2=107

    Zastrzeżenie karty 20 PLN? Czy to nie podpada pod jakiś paragraf
    zabraniający?

    Istotnie - trudno spotkać gorszą ofertę. Jest jednak pewne ale. W
    bankach spółdzielczych dużo łatwiej wynegocjować specjalne warunki,
    znacznie lepsze od standardowych.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2013-01-08 11:27:03
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    > Pokaż mi najbliższy oddział mbanku na przykład :D

    Mam go w kieszeni - czyli całkiem blisko :P

  • 17. Data: 2013-01-08 14:14:39
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > ... ja pytalem wlasciwie w kontekscie lokat. Czy jest jakies Wasze
    > przeciwwskazanie do zakladania lokat w BS?

    jedyny problem z lokatami w BS to niskie oprocentowanie :)

  • 18. Data: 2013-01-08 14:23:50
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-08 14:14, Glaukon pisze:

    > jedyny problem z lokatami w BS to niskie oprocentowanie :)

    Jeśli 6.9% na pół roku bez limitów typu "tylko dla nowych klientów" albo
    "do kwoty 10k" to jest dla Ciebie *NISKIE*, to wskaż proszę jakieś % na
    lokatach, Twoim zdaniem wysokie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2013-01-08 14:34:08
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Jeśli 6.9% na pół roku bez limitów typu "tylko dla nowych klientów" albo
    > "do kwoty 10k" to jest dla Ciebie *NISKIE*, to wskaż proszę jakieś % na
    > lokatach, Twoim zdaniem wysokie.

    6,9% to wysokie - chętnie założę, można prosić o link?

  • 20. Data: 2013-01-08 15:04:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/08/2013 02:34 PM, Glaukon wrote:

    > 6,9% to wysokie - chętnie założę, można prosić o link?

    https://www.skbank.pl/elokata24

    Haczyk - oprocentowanie zmienne.

    --
    Tomasz Chmielewski