  • 11. Data: 2004-03-19 15:28:14
    Temat: Re: a BZWBK znowu swoje.......UWAŻAJCIE!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > no właśnie nie mam ;-( mam tylko KK.

    no to może jeszcze raz jakies ubezpieczenia wymyslą
    na razie są aktywni :-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2004-03-19 23:21:01
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    blad wrote:

    > wyglada na to ze z tego ubezpieczenia nie mozesz jeszcze teraz
    > zrezygnowac bo jeszcze nie weszlo w zycie

    Można, można :))
    Wprawdzie trzeba powiedzieć pracownikowi że coś takiego wprowadzili,
    powtórzyć z dwa razy gdy będzie udawał że nie mamy racji. Poczekać aż chwilę
    poklika w komputerze, wykona jeden telefon i można już odręcznie napisać że
    rezygnuje się z ubezpieczenia do karty VISA Electron o numerze takim i
    takim.

    Sprawdzone w Katowicach, oddział na Korfantego

    pzdrwm
    skorz

  • 13. Data: 2004-03-20 14:32:32
    Od: "Piotr Kowalski" <k...@p...fm>

    W przypadku kredytówek nie jest tak źle...
    Dzwoniłem na początku tygodnia, zrezygnowałem i zażądałem zwrotu
    naliczonych składek.....
    I tu uwaga !!! Po 3 dniach miałem kasę z powrotem na rachunku KK..
    Super 3 miesiące byłem ubezpieczony w zasadzie gratis.

    O ja głupi, mogłem jeszcze poczekać - ciekawe jak długo można?

  • 14. Data: 2004-03-20 15:50:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    skorz <s...@p...pl> wrote:
    > Sprawdzone w Katowicach, oddział na Korfantego

    Warszawa, Kabaty - odeslali kumpla na maj ;) (ale on malo asertywny)

  • 15. Data: 2004-03-20 20:02:04
    Od: "nettoperz" <b...@a...pl>

    Użytkownik "andrew" <a...@i...pl> napisał

    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201183
    >
    > niereformowalni są........

    Kiedyś zrobił coś takiego PEKAO SA z tym, że rezygnacja z ubezpieczenia
    równało się rezygnacji z konta.
    Nie wrócę do tego banku i nie ma takiej rzeczy żeby mnie przekonali do
    siebie po takim numerze !

    N.

    --
    poczta na onet.pl