  • 1. Data: 2004-03-18 19:37:36
    Temat: a BZWBK znowu swoje.......UWAŻAJCIE!
    Od: "andrew" <a...@i...pl>

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201183

    niereformowalni są........

  • 2. Data: 2004-03-18 20:57:09
    Temat: Re: a BZWBK znowu swoje.......UWAŻAJCIE!
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik andrew napisał:
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201183
    >
    > niereformowalni są........

    Thx za info.
    Jak można domyślnie wszystkim ludziom płatną usługę...
    Co za bank... Trzyma mnie tam tylko euro<26

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-03-19 00:14:53
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik andrew napisał:

    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201183
    >
    > niereformowalni są........

    dobre :-) bardzo dobre :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-03-19 08:13:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Jak można domyślnie wszystkim ludziom płatną usługę...
    > Co za bank... Trzyma mnie tam tylko euro<26

    sprawdziłem i na szczeście nie dotyczy to tych co mają u nich jedynie kartę
    kredytową - dotyczy innych kart powiazanych z rachunkiem a ten
    juz zamknąłem :-)

    Ale przyznawanie prawa do oplat z zalozenia to faktycznie
    zbójeckie metody !
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-03-19 11:16:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004 09:13:14 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >Ale przyznawanie prawa do oplat z zalozenia to faktycznie
    >zbójeckie metody !

    Ja mam zamiar przy najbliższej okazji złożyć im (z potwierdzeniem
    odbioru) pismo, w którym wyraźnie odmówię zgody na obciążanie mnie
    opłatami, które nie wynikają z umowy albo z zaakceptowanej przeze mnie
    tabeli opłat i prowizji.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-03-19 11:42:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:
> [...]
    > odbioru) pismo, w którym wyraźnie odmówię zgody na obciążanie mnie
    > opłatami, które nie wynikają z umowy albo z zaakceptowanej przeze mnie

    wyglada na to ze z tego ubezpieczenia nie mozesz jeszcze teraz zrezygnowac bo
    jeszcze nie weszlo w zycie. Info o nim mowi ze jak wejdzie to bedziesz z niego
    mogl zrezygnowac.
    Tym bardziej nie przyjma do wiadomosci pisma w ktorym odcinasz sie od wszystkich
    oplat ktore sie w przyszlosci pokażą, ale złożyć możesz :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-03-19 15:00:14
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    blad wrote:

> [...]
    > Tym bardziej nie przyjma do wiadomosci pisma w ktorym odcinasz sie od wszystkich
    > oplat ktore sie w przyszlosci pokażą, ale złożyć możesz :-)

    A ja właśnie takiie pismo złożyłem w którym "domyślnie rezygnuję z
    wszelkich dodatkowych, płatnych usług do karty." Ciekawym cyz przy
    okazji jakiegoś ich nowego pomysłu wezmą to pod uwagę czy nie.

    KJ

  • 8. Data: 2004-03-19 15:03:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004 12:42:22 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >Tym bardziej nie przyjma do wiadomosci pisma w ktorym odcinasz sie od wszystkich
    >oplat ktore sie w przyszlosci pokażą, ale złożyć możesz :-)

    jak złożę, to - gdyby wyrażenia mojej woli nie zechcieli uznać - to
    przynajmniej coś odpowiedzą.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-03-19 15:08:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > A ja właśnie takiie pismo złożyłem w którym "domyślnie rezygnuję z
    > wszelkich dodatkowych, płatnych usług do karty." Ciekawym cyz przy
    > okazji jakiegoś ich nowego pomysłu wezmą to pod uwagę czy nie.

    jak masz jedna z kart, o ktorych mowa to odezwij sie na koniec czerwca
    - po pierwszym miesiacu bezplatnym powinni wtedy pobrac pierwsze oplaty
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-03-19 15:17:40
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    > jak masz jedna z kart, o ktorych mowa to odezwij sie na koniec czerwca
    > - po pierwszym miesiacu bezplatnym powinni wtedy pobrac pierwsze oplaty
    > *** blad ***

    no właśnie nie mam ;-( mam tylko KK.

    KJ