  • 1. Data: 2004-03-18 14:09:52
    Temat: Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    W zwiazu z perspektywa dojscia tego idioty z samo-brony do wladzy,
    w jakim banku zagranicznym Polak moze stosunkowo latwo zalozyc konto?

    Najlepiej aby bylo to cos na wzor mBank (tzn wszystko przez internet,
    niskie oplaty za prowadzenie), konto chcialbym miec prowadzone w USD.

    Przy okazji - jak wyglada analogiczna sprawa ale z bankami w Angli, w ich
    walucie?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2004-03-18 14:45:43
    Temat: [OT] Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > W zwiazu z perspektywa dojscia tego idioty z samo-brony do wladzy,

    A ja drugi raz w zyciu pojde na wybory ... tylko po to zeby zaglosowac
    przeciwko Lepperowi ...

  • 3. Data: 2004-03-18 14:47:43
    Temat: Re: [OT] Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > A ja drugi raz w zyciu pojde na wybory ... tylko po to zeby zaglosowac
    > przeciwko Lepperowi ...

    ja nie drugi raz, ale zmobilizuje niechodzaca rodzine i znajomych
    przeciwko, bo normalnie strach

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-03-18 15:00:49
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > ja nie drugi raz, ale zmobilizuje niechodzaca rodzine i znajomych
    > przeciwko, bo normalnie strach

    A moim zdaniem duzo gorzej juz byc nie moze bo praktycznie siegnelismy dna
    za sprawa tych 'europejskich', 'oswieconych', 'wywazonych',
    'nieoszolomow' z SLD, AWS, UW->PO, itd.
    Bedzie moze bardziej smiesznie.

    GP

  • 5. Data: 2004-03-18 15:57:47
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A moim zdaniem duzo gorzej juz byc nie moze bo praktycznie siegnelismy dna
    > za sprawa tych 'europejskich', 'oswieconych', 'wywazonych',
    > 'nieoszolomow' z SLD, AWS, UW->PO, itd.
    > Bedzie moze bardziej smiesznie.

    Wlasnie, wlasnie nie taki Lepper straszny jak go maluja... Osobiscie tez
    wole kurwiki Bergerowej od szczurzego ryja Lewandowskiego (Janusza)

    Ale to oczywiscie OT...

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-03-18 16:05:36
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    można wielu rzeczy nie lubić, ale zgodzę się, że można lubić też dużo
    więcej i dużo bardziej od:

    > /.../ szczurzego ryja Lewandowskiego (Janusza)

    :)
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-03-18 16:14:37
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:

    > A moim zdaniem duzo gorzej juz byc nie moze bo praktycznie siegnelismy dna
    > za sprawa tych 'europejskich', 'oswieconych', 'wywazonych',
    > 'nieoszolomow' z SLD, AWS, UW->PO, itd.
    > Bedzie moze bardziej smiesznie.

    Niestety może być. Szczególnie dla tych co mają np. kredyt mieszkaniowy
    (np. ja). Już wolę "oszołomów", których znam i wiem, jacy sa (Platformę)
    od Leppera, który rozpiździ w pierwszych miesiącach równowagę na rynku
    walutowym (chociażby swoim gadaniem, już wolę nie myśleć co się stanie
    jak zacznie działać) i inflacja znów zacznie galopować.

    Oczywiście, że najbardziej to bym się cieszył jakby UPR była u władzy,
    ale z dwojga złego wolę już PO.

    reik.

  • 8. Data: 2004-03-18 16:17:54
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    KrzysiekPP <k...@o...pl> wrote in

    /ciach.../

    > A ja drugi raz w zyciu pojde na wybory ... tylko po to zeby zaglosowac
    > przeciwko Lepperowi ...

    A ja ostatni raz, ale z identyczna motywacja :-)

    Wojtek

  • 9. Data: 2004-03-18 17:08:38
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    a mnie przeraża to, że od kilkunastu lat cały czas muszę głosować "przeciwko
    komuś" a nie "za czymś"

    i wciaż czekam na to, bym mógł wreszcie z czystym sumieniem oddać komuś swój
    głos będąc w 100% przekonany że robię dobrze, a w rzeczywistości co i rusz
    muszę głosować w stylu "głosujcie na Wałęsę bo jak nie to Tymiński do władzy
    dojdzie"

  • 10. Data: 2004-03-18 17:28:55
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Remigiusz Babicz napisał

    > Niestety może być. [ciach] Już wolę "oszołomów", których znam i wiem,
    [ciach]

    Cytat z filmu "Sami swoi": "Wladziu, toz to WROG!!", "Oj, co z tego, ze
    wrog - ALE SWOJ!!!"

    pzdr
    A.