  • 1. Data: 2004-03-18 19:14:30
    Temat: Rozpoczynam dzialalnosc i...
    Od: "g...@k...pl" <g...@k...pl>

    Witam!
    Chcialbym sie zapytac jaki bank polecacie na konto firmowe, chodzi i o
    minimum formalnosci minimum oplat i max komfort:)Moze to byc bank
    internetowy.
    Z gory dziekuje za pomoc
    pzdr
    gm

  • 2. Data: 2004-03-19 08:09:58
    Temat: Re: Rozpoczynam dzialalnosc i...
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj greg,

    W Twoim liście datowanym 18 marca 2004 (20:14:30) można przeczytać:

    gkp> Chcialbym sie zapytac jaki bank polecacie na konto firmowe, chodzi i o
    gkp> minimum formalnosci minimum oplat i max komfort:)Moze to byc bank
    gkp> internetowy.

    Jeżeli nie zależy Ci na oddziałach, to polecam mBank z ich kontem
    mBiznes albo VW Bank direct i ich Pus Konto Biznes. W przypadku tego
    drugiego pewnie będziesz długo czekał na założenie konta, bo po
    wprowadzeniu opłat przez mBank nastąpiła masowa ewakuacja z tegoż.

    Natomiast jeżeli chciałbyś czasami skorzystać z oddziałów, to polecam
    inteligo albo Multibank. W przypadku tego drugiego będziesz miał
    mniejsze koszty prowadzenia rachunku, a funkcjonalność chyba jest
    podobna. Zaletą inteligo jest serwis SMS, który informuje Cię o
    wykonanych operacjach. W Multi też jest coś takiego ale to Ty musisz
    pamiętać aby wysłać SMS, na którego dostajesz odpowiedź zwrotną.

    Przejrzyj wersje demo, zobacz w której lepiej się poruszasz, sprawdź
    koszty i podejmij decyzję. Zawsze przecież po jakimś czasie możesz
    zmienić bank ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-03-19 08:16:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    /ciach/

    Ja do wymienionych przez Ciebie kont dorzuciłabym jeszcze Nordeę - ich konto
    firmowe jest całkiem niezłe i stosunkowo niedrogie (9 PLN, przelewy via net
    0,6, zlecenia stałe 0,4 PLN)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-03-19 09:10:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    konto
    > firmowe jest całkiem niezłe i stosunkowo niedrogie (9 PLN, przelewy via

    O, uprzedziłaś mnie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko