eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski banków działających w Polsce trafiają za granicę › Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę [OT]
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę [OT]
    Date: Thu, 29 Sep 2016 22:37:53 +0200

    "Miroo" 57ea1f1d$0$5162$6...@n...neostrada.pl

    > No cóż, jak minuta kosztowała 3zł to ludzie tego problemu nie mieli.

    Kiedy i gdzie tak było w GSM?

    > Obecnie w mojej sieci muszę doładowywać za 30 zł miesięcznie, a

    > Chleba możesz kupić mniej, a doładować za mniej nie możesz - bo wtedy termin
    krótszy.

    Termin? -- u mnie brak terminu. ;)
    Virgin i Orange -- trzeba jedynie co jakiś czas ręcznie
    coś (SMS lub USSD bądź aplikacja albo WWW) popchnąć.
    Koszt nolimitu obecnie? -- zero, chyba do lutego.
    Później -- chyba 19 pln w Virgin, ale chyba z tych 19 pln można 17 odzyskać. :)
    19 płacisz z VATem -- który odliczasz, ale 17 odzyskujesz bez VATu.
    (dochodowy płacisz i odzyskujesz)
    Nie chcę tego sprawdzać, bp jest trochę nudne, ale może jednak sprawdzę -- choć raz.
    Za #F jest (niedawno było) 50 groszy.

    Mając sporo SIMek (nie muszą tkwić w telefonie -- oby były aktywne)
    można wyciągnąć trochę... ;) SIMki można mieć za free -- choćby z Orange.
    (ale Virgin niedawno rozdawała za free wprost do domu; za mniej niż free,
    bo na koncie dawała piątaka)

    IMO obecnie nolimit za free to żaden problem, zaś nolimit za wisienki to mały
    problem. Ale po co komu te kilkanaście czy kilkadziesiąt plnów miesięcznie,
    skoro byle jaki ;) bank daje znacznie więcej za konto czy kartę?... Ja nie
    wyrabiam się z tymi wisienkami. :) Do tej pory nie zabrałem 150 plnów,
    które mi zostały po kredytówkach SyneCka -- 3 setki dostałem a 3 razy
    po 5 dych odesłałem... Reszta gnije w Synecku, bo brak mi twórczej veny ;)
    potrzebnej do lania po kONtach... ;)

    -=-

    BTW -- Banki mnie dobrze karmią. :)

    Gdy Chrystus przywędruje kolejny raz na Ziemię, IMO powie do bankierów --
    widzieliście
    mnie głodnym i nakarmiliście mnie; smutnym i pocieszyliście mnie; chorym (pobliski
    Fresz sprzedał mi zatruty jogurt) i odwiedziliście mnie...

    A ja wtedy powiem -- odwiedzili, ale kazali długo czekać na wizytę... ;)
    I dali receptę, zamiast leku... ;)
    [trzeba zawsze do czegoś przyczepić się...]

    IMO podobnie będzie z hipermarketami -- które mnie (głodnego) karmiły, (nagiego)
    ubierały...
    A ja wtedy powiem -- niby tak, ale karmiące panienki nie zawsze miały cycki na
    wierzchu, zaś
    kupowane ubrania czasami miały słabe zamki rozporków... A jak Auchan sprzedał mi
    ,,bermudy''
    z masą kieszeni po 5 plnów, to Reebok wypuścił letnie buciki ,,pod kolor'' dopiero po
    paru
    latach... (białe, z ciemnoczerwonymi nitkami i czarne wewnątrz -- w Auchan teraz nie
    ma
    białych skarpet z czystej bawełny, więc do białych ubrań wkładam czarne/ciemne
    skarpety...)

    [w ogóle z Reebokiem jest ,,nie tak'', bo choć kilka par butów czeka od lat
    pierwszego założenia na me nogi, nie umiem powstrzymać się od kupna kolejnych...
    a na domiar złego nawet buty kupione na początku stulecia, nadal są zdatne
    do noszenia... zwykle nie można tych butów prać w wysokiej temperaturze,
    a skórzanych -- suszyć zbyt szybko po wypraniu w automacie pralniczym...]