    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Date: Thu, 29 Sep 2016 16:54:10 +0200
    <nsg2m1$4pl$1@node1.news.atman.pl> <nsg3ck$atm$1@node2.news.atman.pl>
    <nsg3k6$5ct$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nsiik4$jcs$1@node1.news.atman.pl> <nsim2m$n25$1@node1.news.atman.pl>
    <nsinuk$p4p$1@node1.news.atman.pl> <nsj0dq$34k$2@node2.news.atman.pl>
    <nsj0vn$460$1@node2.news.atman.pl> <nsj44f$5sh$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2016-09-29 o 15:14, Pete pisze:

    > Jakie to ma znaczenie? Kartel zawyżał ceny, znaczy jest miejsce na
    > producenta spoza układu na produkt o cenie niższej. A jednak nikt się
    > nie kwapił.

    Bo państwo poprzez regulacje kosiło finansowo tych, którzy by chcieli,
    ale ich nie stać, a stać by ich było bez państwowych regulacji.

    > Żyjemy w takich realiach, Teraz próbujesz odwracać kota ogonem. Nie
    > pierwszy raz zresztą.

    Zgubiłeś już temat dyskusji. Twierdzę, że na wolnym rynku zmowy przez
    dłuższy czas się nie utrzymują. Bez sensu jest, abyś jako kontrdowód
    pokazywał mi sytuacje, gdzie wolnego rynku nie ma, cbdu.

    --
    Liwiusz