  • Data: 2004-09-20 19:09:35
    Temat: Re: Zysk bankow wzrosl
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Sep 2004 21:03:32 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No zobaczymy zajakies 2-3 lata kto mial racje. Kredyty mieszkaniowe maja
    >mniej wiecej taki okres "psucia".

    ja osobiscie mam kredyt walutowy 1,5 roku i jestem wiecej niz
    zachwycony obecnymi kursami walut :) w porownaniu do kredytu w PLN,
    gydbym go wtedy wzial, zarobilem juz tyle, ze nielatwo bedzie to
    stracic.
    a zreszta nie o to mi chodzi. od kiedy to bank tak troszczy sie o
    klientow? i to pekao... mysle, ze sa tu inne przyczyny. a dorabianie
    do tego ideologii jest nieporozumieniem.

    G.