  • 1. Data: 2003-04-11 07:20:16
    Temat: Zwrot kwoty przelewu
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Urzad przekazal pewna kwote pieniedzy na ROR. Bank (albo urzednik) popelnil
    blad przelewajac dana kwote podwojnie. Bank zwrocil sie z prosba o zwrot
    drugiej, blednej kwoty. Co stanie sie jesli odmowi sie zwrotu pieniedzy ?
    Czy mozna zadac 10% kwoty tytulem "znaleznego" ?

    D.

  • 2. Data: 2003-04-11 07:31:51
    Temat: Re: Zwrot kwoty przelewu
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > drugiej, blednej kwoty. Co stanie sie jesli odmowi sie zwrotu pieniedzy ?
    > Czy mozna zadac 10% kwoty tytulem "znaleznego" ?

    pazerność

  • 3. Data: 2003-04-11 07:34:47
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugiej, blednej kwoty. Co stanie sie jesli odmowi sie zwrotu pieniedzy ?
    > Czy mozna zadac 10% kwoty tytulem "znaleznego" ?

    Nie sądzę. A dużo tej kasy było? :-)

    g a v r o n

  • 4. Data: 2003-04-11 07:54:33
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    KK wrote:
    > "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    >>
    > pazerność

    sadzisz ze dlatego ze ktos sie pomylil to ja mam tracic czas na wykonanie
    przelewu i ponosic oplaty za jego realizacje ?
    Wykorzystywanie jest w porzadku ?

    D.

  • 5. Data: 2003-04-11 08:24:08
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Dave wrote:

    > sadzisz ze dlatego ze ktos sie pomylil to ja mam tracic czas na wykonanie
    > przelewu i ponosic oplaty za jego realizacje ?

    Jakie wykorzystywanie? Wystarczy Twoja zgoda na _bezpłatne_ przeksięgowanie
    - jak nie chcesz tracisz czasu (słusznie) niech np. wyślą do Ciebie
    pracownika, w obecności którego upoważnisz do tego bank. Wydaje mi się, że
    bez problemu się zgodzą i wyślą tego co się pomylił, a on wobec widma opłacenia
    pomyłki z własnej pensji przyleci w krótkich abzugach -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 6. Data: 2003-04-11 08:32:31
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Fri, 11 Apr 2003 09:54:33 +0200, "Dave" <w...@o...pl>
    wrote:

    >sadzisz ze dlatego ze ktos sie pomylil to ja mam tracic czas na wykonanie
    >przelewu i ponosic oplaty za jego realizacje ?
    >Wykorzystywanie jest w porzadku ?

    Koniecznie opisz swoją reakcję, gdy pewnego dnia bank omyłkowo
    _obciąży_ twoje konto podwójnie!

  • 7. Data: 2003-04-11 08:34:31
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    zoil wrote:

    > Koniecznie opisz swoją reakcję, gdy pewnego dnia bank omyłkowo
    > _obciąży_ twoje konto podwójnie!

    ja jestem zdania ze pieniadze wlasciciela powinny znalezc sie na jego
    koncie. Ale za koszty operacji powinien zaplacic ten kto blad popelnil.

    D.

  • 8. Data: 2003-04-11 08:38:35
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Andrzej Bursztynski wrote:

> [...]
    > bez problemu się zgodzą i wyślą tego co się pomylił, a on wobec widma
    > opłacenia pomyłki z własnej pensji przyleci w krótkich abzugach -)

    problem polega na tym ze konto jest juz nieuzywane i de facto musilabym isc
    do banku, wplacac, robic przelew etc. Uwazam ze ktos powinien poniesc
    konsekwencje zawracania mi glowy i zmuszania mnie do tracenia na to czasu.
    Sadzisz ze to nieuczciwe postawienie sprawy z mojej strony ?

    D.

  • 9. Data: 2003-04-11 08:43:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

    > sadzisz ze dlatego ze ktos sie pomylil to ja mam tracic czas na wykonanie
    > przelewu i ponosic oplaty za jego realizacje ?
    > Wykorzystywanie jest w porzadku ?

    Kiedys Ty sie pomylisz i jak druga strona zacznie zwlekac ze zwrotem, to
    napiszesz na liste: pomylilem sie, a ten pie%$#@*&^ sku&^%$# chce ode
    mnie znaleznego/zwrotu oplaty/cegostam jeszcze. :-P

    Wez ciezki mlotek i puknij sie w glowe.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-04-11 08:50:26
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > ode
    > mnie znaleznego/zwrotu oplaty/cegostam jeszcze. :-P

    kiedy ja sie pomyle bez problemu zaplace koszty zwrotu. Wole to niz
    procesowanie sie z tym kims w sadzie.

    > Wez ciezki mlotek i puknij sie w glowe.

    radze to raczej pracownikom banku i urzedow ktorzy biora za to moje
    pieniadze a nie potrafia wywiazac sie z obowiazkow.

    D.