    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zupełny OT - jeszcze o peRFIDności
    Date: Sun, 22 Jul 2012 16:40:20 +0200

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jugvs3$om8$...@i...gazeta.pl

    > Cwani - tak. Głupole - absolutnie nie... :-(

    Kwestia definicji słów 'cwanmy' czy 'głupi'.

    IMO cwany to taki, który nie myśli ,,zbyt głęboko'' ale
    nie ma skrupułów. Chytry, przebiegły, nieuczciwy itp...
    Posługujący się ,,prawdą nieprawdziwą'', czy jak kto
    woli -- półprawdą, niedomówieniami itp...

    -- malutka antena ma zysk 40 dB
    (ma w rzeczywistości takie wzmocnienie)

    -- ZOOM stukrotny
    (krótki obiektyw, ale powiększenie dokonane
    na pliku (TIFF, BMP) szopą fotograficzną)

    -- optyczny ZOOM stukrotny
    (krótki obiektyw, ale powiększenie dokonane
    na filmie/kliszy powiększalnikiem)

    Może źle użyłem słowa 'cwany'.

    cwaniak m III, DB. -a, N. ~kiem; lm M. ci ~acy, te -i, DB. -ów

    posp. <<człowiek przebiegły, chytry, radzący sobie
    w każdej sytuacji, nawet czyimś kosztem; spryciarz>>

    -=-

    Dlaczego taki ktoś jest IMO głupolem? W tak zwanym ostatecznym
    rozrachunku wychodzi na swych mądrościach (cwaniactwie) jak
    wyszli Niemcy na mądrości Hitlerowskiej.

    -=-

    Ale to moje myśli, nie chcę narzucać ich nikomu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'