    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zupełny OT - jeszcze o peRFIDności
    Date: Sun, 22 Jul 2012 15:37:37 +0200

    "Tomasz Chmielewski" jugjas$is5$...@i...gazeta.pl

    > Kolejnosc slow zuplenie przypadkowa? :)

    Tak i nie zarazem. Kolejność ostatnich słów (tych po dwukropku) jest przypadkowa.

    "Jakub Jewuła" jugd8v$6pf$...@i...gazeta.pl

    > Moge do stopki?

    Tak.

    "Zbynek Ltd." jugtjt$c1m$...@n...news.atman.pl

    > Dobór słów także ;-)

    Nie. :)

    -=-

    Damastes

    http://www.youtube.com/watch?v=FoT1K2U5V5k

    Moje ruchome imperium między Atenami i Megarą
    Władałem puszczą wąwozem przepaścią sam
    Bez rady starców głupich insygniów z prostą maczugą w dłoni
    Odziany tylko w cień wilka i grozę budzący dźwięk słowa Damastes

    Brak mi było poddanych to znaczy miałem ich na krótko
    Nie dożywali świtu jest jednak oszczerstwem nazwanie mnie zabójcą
    Jak głoszą fałszerze historii

    W istocie byłem uczonym reformatorem społecznym
    Moją prawdziwą pasją była antropometria

    Wymyśliłem łoże na miarę doskonałego człowieka
    Przyrównywałem złapanych podróżnych do owego łoża
    Trudno było uniknąć - przyznaję - rozciągania członków obcinania kończyn

    Pacjenci umierali ale im więcej ginęło
    Tym bardziej byłem pewny że badania moje są słuszne
    Cel był wzniosły postęp wymaga ofiar

    Pragnąłem znieść różnicę między tym co wysokie a niskie
    Ludzkości obrzydliwie różnorodnej pragnąłem dać jeden kształt
    Nie ustawałem w wysiłkach aby zrównać ludzi

    --> Pozbawił mnie życia Tezeusz morderca niewinnego Minotaura
    Ten który zgłębiał labirynt z babskim kłębkiem włóczki
    Pełen forteli oszust bez zasad i wizji przyszłości

    Mam niepłonną nadzieję że inni podejmą mój trud
    I dzieło tak śmiało zaczęte doprowadzą do końca

    Jak widać -- problem ,,równania ludzi'' w imię wyższych celów jest stary
    jak świat. I od zawsze Tezeusze (pomysłowi) łamią komunistyczne dobrotliwości.

    ZSRR (piewca i obrońca komunizmu) padł w zimnej wojnie -- nie za sprawą
    Jana Pawła II, ale za sprawą technologii, która Amerykanom dała przewagę
    nad Sowietami. (nad radnymi -- bo choć każdy wie, że 'sowietować' to
    'radzić', jednak nie każdy ,,pojmuje'', że 'sowiet' to inaczej 'radny')

    Do wojny tej jednak wykorzystano także kreatury takie jak Saddam Husajn
    czy Osama Bin Laden. Wojny należy prowadzić metodami uczciwymi, nie zaś
    jakimkolwiek, jak to uczynili Amerykanie, za co później zapłacili dość
    wysoką cenę. Czasami lepiej przegrać, niż wygrać za wszelka cenę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'