  • 11. Data: 2002-12-10 09:19:11
    Temat: Re: Zrob to sam - manualne usprawnianie produktow bankowych
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert" <
    > No ale wszystkie limity tam możesz niezaleznie regulować, więc trudno tu
    > oskarżać o cwaniactwo.

    no to przepraszam Multi, ale myslalem ze jest to zrobione dostepnymi
    wariantami jak w innych bankach, a taki wariant na KK to raczej bez sensu
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-12-10 10:44:12
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]

    > Ja proponuje tak - zmyc acetonem wszytkie nadruki na awersie i pasek
    > na podpis na rewersie (schodza latwo).
    > Zrobic z dwie dziurki w karcie, w tym jedna w hologramie.
    > I marekerem napisac wielkimi literam ina obydwu stronach cos w stylu
    > NIE AKCEPTOWAC PLATNOSCI
    > Ale i tak trzeba sobie zdawac sprawe, ze 100% zabezpieczenie to nie
    > jest. W niektorych sklepac to tak zwracaja uwage na karty, ze nie
    > zdziwilbym sie jakby przyjeli bialy plastik :-/. No a jak jeszcze
    > zlodziej ma znajomego sklepiakrza.
    > No i pamietaj, ze niszczysz wlasnosc banku ;-).

    Ja w swojej karcie zrobilem dziurki na hologramie, na nuerach i dacie waznosci karty,
    na pasku z
    podpisem napisalem wyraznie: ,,Karta kradziona - nie akceptowac!!" a i tak udalo mi
    sie nia zaplacic
    :-((
    Zerowy limit transakcji bezgotowkowych dal sie ustawic na Visie Electron PKO BP
    (e-pko).

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 13. Data: 2002-12-10 13:29:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" napisał:

    > Użytkownik "Robert"

    ... a niebawem takze VE/VC debetowe ;-P

    > juz widze jak wszyscy na KK zmieniaja limit bezgotowkowych na zero by
    uzywac
    > ich do wyplat gotowkowych ;-))))))))

    Mozna ustawic limit 0 dla wyplat z bankomatu i oddziale banku, ponadto co
    wazniejsze mozna ustawic limity kwotowe i ilosciowe (dziennie i miesiecznie)
    dla bezgotowkowych; MOTO oddzielnie ;-)) Jak wprowadza to samo dla
    debetowych, to bedzie calkiem ciekawie ;-))