  • 1. Data: 2013-02-18 12:00:33
    Temat: Znowu o Paypassach
    Od: luc <b...@g...net>

    Samcik o bezdotykowym czyszczeniu kont:

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13417209.html

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-02-18 12:12:34
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:00:33 UTC+1 użytkownik luc napisał:
    > Samcik o bezdotykowym czyszczeniu kont:
    >

    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13417209.html
    >

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    >
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    brzmi groznie. nawet jesli tej drugiej kobiecie zwrocili wiekszosc minus 650zl to
    jest to wystarczajacy powod by rezygnowac z kart. jak ktos ma kilka kart moze latwo
    stracic cala pensje...albo i wiecej jesli bank w ogole nie uzna reklamacji.

  • 3. Data: 2013-02-18 12:24:00
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-18 12:00, luc pisze:
> [...]
    >

    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    Ktoś zna bank w którym jest możliwość zablokowanie płatności
    zbliżeniowych do karty? Przewałkowałem już kilka i nie dają takiej
    możliwości.

  • 4. Data: 2013-02-18 12:32:19
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:24:00 UTC+1 użytkownik lleeoo napisał:

    > Ktoś zna bank w którym jest możliwość zablokowanie płatności
    >
    > zbliżeniowych do karty? Przewałkowałem już kilka i nie dają takiej
    >
    > możliwości.

    podobno inteligo

  • 5. Data: 2013-02-18 12:34:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

> [...]
    >

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    mam wrazenie ze Alior Sync zmienil regulamin. Jak bralem karte byla gdzies mowa o
    mniejszej odpowiedzialnosci w razie utraty karty - chyba 100zl. teraz jest
    standardowe 150 eur bez zwolnienia w przypadku transakcji zblizeniowych. za kazda
    karte - mozna wiec stracic niezla kase....dla zlodziei kart za to istny raj. nigdy
    nie mieli tak prosto.

  • 6. Data: 2013-02-18 12:36:05
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

> [...]

    > Ktoś zna bank w którym jest możliwość zablokowanie płatności
    >
    > zbliżeniowych do karty? Przewałkowałem już kilka i nie dają takiej

    Citi

  • 7. Data: 2013-02-18 13:36:26
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 12:12:34 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:

> [...]
    stracic cala pensje...albo i wiecej jesli bank w ogole nie uzna reklamacji.

    A ta "pani Marta" z tekstu to moja koleżanka z pracy ;-)

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 8. Data: 2013-02-18 16:36:08
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 18/02/2013 11:24, lleeoo wrote:

    > Ktoś zna bank w którym jest możliwość zablokowanie płatności
    > zbliżeniowych do karty? Przewałkowałem już kilka i nie dają takiej
    > możliwości.

    Kazdy bank!
    Pilnik do paznokci i uszkodzenie anteny. Trzeba szuac w necie instukcji.
    Najlepiej to znajomy dentysta z RTG.

  • 9. Data: 2013-02-18 16:53:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    dwr pisze:
    > Pilnik do paznokci i uszkodzenie anteny. Trzeba szuac w necie instukcji.
    > Najlepiej to znajomy dentysta z RTG.

    Wystarczy ciemna łazienka, dobra(mocna) latarka, flamaster, wiertarka z
    wiertłem 1mm, 3 minuty, zrobione.

    andy_nek

  • 10. Data: 2013-02-18 18:27:43
    Od: W <w...@w...pl>

    dwr wystukał, co następuje:

    > Kazdy bank!
    > Pilnik do paznokci i uszkodzenie anteny. Trzeba szuac w necie instukcji.
    > Najlepiej to znajomy dentysta z RTG.

    Mimo wszystko byłoby miło, gdyby banki nie wymagały kombinacji alpejskich a
    po prostu w systemie transakcyjnym umieściły stosowną opcję... ale nie -
    banki mają kuffa parcie :|