  • Data: 2013-02-19 08:49:18
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 08:47:48 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A jak Bank bedzie wiedzial, ze juz ktos zrobil 4 passem, skoro nie zaklada blokad i
    robi je offline?

    Placilem jedna w ramach konkursu - zrobile 20 platnosci pay pass - ani razu (!) nie
    bylo autoryzacji PIN

    Mialem tez 2 karty pay pass, dla ktorych NIGDY nie zostalem zapytany o PIN (tj. przy
    1szym uzyciu tez nie) i to byly karty w bankah, gdzie zakladalem karty na konkursy,
    nie sytuacja, ze jest wznowienie karty.