  • 41. Data: 2009-02-05 20:59:43
    Temat: Re: Znowu awaria Visy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:83bc9c47-1b3a-46b9-8bb1-61b3701946f4@l33g2000pr
    i.googlegroups.com...

    > Rozumiem, ze przykladem racjonalnego prowadzenia biznesu sa takze
    > dziesiatki, jesli nie setki placowek bankowych w w duzych miastach w
    > Polsce? :D

    Hahaha... widzisz, tzw. poziom ubankowienia w PL jest i jak nizszy niz w
    innych krajach europejskich (nie biore tu pod uwage Rumunii, Albanii itp). A
    jak niby pozyskuja klientow banki w USA? Czyzby przez domokrazcow razem ze
    splarzedaza garnkow, nozy itp? ;)

    MK

  • 42. Data: 2009-02-05 21:19:43
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Lut, 15:59, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Hahaha... widzisz, tzw. poziom ubankowienia w PL jest i jak nizszy niz w
    > innych krajach europejskich (nie biore tu pod uwage Rumunii, Albanii itp).

    Ale poziom ubankowienia to chyba nie ilosc placowek bankowych na
    kilometr kwadratowy kraju, tylko popularnosc uslug/produktow bankowych
    wsrod ludnosci, prawda?

    > jak niby pozyskuja klientow banki w USA? Czyzby przez domokrazcow razem ze
    > splarzedaza garnkow, nozy itp? ;)

    Nie jestem pewien, skad czerpiesz wiedze o USA, ale garnki, noze (oraz
    opiekacze do indyka ;) ) juz w przewazajacej mierze obsluguje sprzedaz
    przez TV.

    Konto w banku to podstawa i trudno bez niego normalnie funkcjonowac w
    USA - i podstawowe uslugi sa zazwyczaj za darmo. A jak juz cie maja w
    bazie danych, to wtedy zaczynaja sie telefony i "specjalne oferty"
    poczta. :)

    Wydaje mi sie, ze to mniej kosztowny system niz budowanie placowki
    niemal na kazdym rogu, ale moge sie mylic.

  • 43. Data: 2009-02-05 21:32:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > Ale poziom ubankowienia to chyba nie ilosc placowek bankowych na
    > kilometr kwadratowy kraju, tylko popularnosc uslug/produktow bankowych
    > wsrod ludnosci, prawda?

    Nie na km2, ale na liczbe mieszkancow :D. Przy gestym zaludnieniu placowek
    jest wiecej i moze sprawiac wrazenie, ze na kazdym rogu.

    > Nie jestem pewien, skad czerpiesz wiedze o USA, ale garnki, noze (oraz
    > opiekacze do indyka ;) ) juz w przewazajacej mierze obsluguje sprzedaz
    > przez TV.

    Jak widac w PL ludzie sa bardziej odporni na reklame telewizyjna :).

> [...]
    > poczta. :)
    >
    > Wydaje mi sie, ze to mniej kosztowny system niz budowanie placowki
    > niemal na kazdym rogu, ale moge sie mylic.

    Zwlaszcza jak skutecznosc takiego marketingu jest liczona w promilach.

    MK

  • 44. Data: 2009-02-05 21:48:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Lut, 16:32, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Jak widac w PL ludzie sa bardziej odporni na reklame telewizyjna :).

    Telezakupy Mango juz padly? :)) Pytam bez zlosliwosci.

    > Zwlaszcza jak skutecznosc takiego marketingu jest liczona w promilach.

    Ktorego? - bo nie zrozumialem. Odzialow, telefonow, czy poczty?

  • 45. Data: 2009-02-05 22:07:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Ktorego? - bo nie zrozumialem. Odzialow, telefonow, czy poczty?

    Zdalnego. "Sprzedaz osobista" jest najdrozsza ale i najbardziej skuteczna.
    Poczta jest najmniej skuteczna. I to niezaleznie od polozenia
    geograficznego.

    MK

  • 46. Data: 2009-02-05 22:09:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Feb 2009 18:01:02 +0000 (UTC)
    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ja tam ostatnio straciłem 25 zł za nieużywaną MC Raiffeisena (nie
    > zdążyłem z wypowiedzeniem) i 30 zł za dodatkową Visę Citi, o której
    > mi się wydawało, że będzie darmowa tak samo, jak karta główna, ale
    > jednak nie była. A co zyskuję? Te 30 dni odroczonego kredytu? Wiesz,
    > a właściwie po cholerę mi ten kredyt? I tak miesięcznie wydaję
    > wielokrotnie mniej, niż posiadam w gotówce. Nie potrzebuję żadnego
    > odroczenia w płatnościach, mam te pieniądze tak samo dzisiaj, jak i
    > za 30 dni. --

    Poza tym jakby nie patrzeć to kk zaciemnie deko obraz naszego
    aktualnego stanu finansowego, właśnie przez te 30 dni ;)

    Xenocide

  • 47. Data: 2009-02-05 22:20:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Feb 2009 12:33:27 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > I nie podzielam twojego pogladu, ze Polska jest zasciankowa. W Polsce
    > (i w ogole Europie) sa calkiem inne rozwiazania w bankowosci, od tych
    > ktore znam. Dlatego mnie to interesuje i wlasnie dlatego czytam grupe
    > pl.biznes.banki

    Dokładnie. Nasze kontynety, dosyć znacznie się różnią, zaczynając od
    prądu w gniazdkach a na banakch właśnie kończąc. Mnie bardzo cieszy, że
    piszesz na grupę mimo mniejszych lub większych uszczypliwości z różnej
    strony. Mnie osobiście bardzo ciekawi, co tam słychać, w
    bankach i okolicach, w ju-es-ej :)

    Xenocide

  • 48. Data: 2009-02-05 22:38:38
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Lut, 17:07, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Zdalnego. "Sprzedaz osobista" jest najdrozsza ale i najbardziej skuteczna.

    Mam wrazenie, ze tutaj jest bardziej "uslugowo". Cos jak szewc albo
    hydraulik. Masz sprawe - idziesz do banku.
    I tak przyjdziesz, bo gdzies konto czekowe juz masz.

    > Poczta jest najmniej skuteczna.

    Ale za to przychodza nia najlepsze oferty! :)

  • 49. Data: 2009-02-05 22:47:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Mam wrazenie, ze tutaj jest bardziej "uslugowo". Cos jak szewc albo
    > hydraulik. Masz sprawe - idziesz do banku.
    > I tak przyjdziesz, bo gdzies konto czekowe juz masz.

    Taaa... i banki w ogole nie konkuruja o klientow. Czakaja tylko az klient do
    nich przyjdzie ;). Ciekawe, ze amerykanie pracujacy dla mojej firmy maja
    inne zdanie ;).

    MK

  • 50. Data: 2009-02-05 22:55:35
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Lut, 17:20, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > piszesz na grupę mimo mniejszych lub większych uszczypliwości z różnej
    > strony. Mnie osobiście bardzo ciekawi, co tam słychać, w

    Dziekuje! I jeszcze jedno: jezeli opisuje, jak dziala cos w USA to nie
    dlatego, ze "sie chwale" (czym?) albo ze uwazam, ze "Polska jest
    zasciankowa" - zeby wziac pierwsze z brzegu.

    Robie tak, bo albo:
    - nie wiem jaki jest odpowiednik w Polsce/Europie czegos, co znam
    stad, albo
    - chce wyjasnic o co mi chodzi i ulatwic odpowiedz, albo
    - znam cos, co tu funkcjonuje i interesuje mnie, jakby to wygladalo w
    polskich/europejskich realiach.

    Mam nadzieje, ze wyjasnilem watpliwosci.