  • Data: 2002-01-02 09:57:38
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "plaster" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    news:a0t1ar.1hc.1@Konrad.Brywczynski...
    > Czy komuś - tak jak mojej mamie - zniknęły w BZWBK Online
    > konta inne niż ROR? Parę dni temu co najmniej było jeszcze
    > widać kk i kredyt, teraz tylko ROR, nawet nie można sprawdzić,
    > czy zaksięgowali spłatę kk.

    Ja zakladalem z koncem listopada 3 lokaty terminowe - miesieczna,
    6miesieczna i 9. Wszystkie przez Internet. Dwie ostatnie bylo widac (tym
    samym mozna bylo je zlikwidowac na przyklad), a pierwszej (najwiekszej) nie.
    31 grudnia (minal miesiac) udalem sie do oddzialu i poprosilem o likwidacje
    tej lokaty, bo automatycznie sie odnowila, a ja jej nie widze i nie moge sie
    do niej dobrac. Pani stwierdzila, ze to normalne, iz niektore lokaty
    znikaja - "sami nie wiemy dlaczego". W oddziale wszystkie byly zaksiagowane,
    wiec wypelnilem przelew, zlozylem ze 4 podpisy i nastepnego dnia juz mialem
    kwote z lokaty+odsetki na rachunku biezacym.

    pozdrawiam
    Szymon