eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknięte konta w BZWBK24 › Re: Zniknięte konta w BZWBK24
  • Data: 2002-01-06 23:39:26
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to prawda że w większości przypadków pomaga ponowna replikacja, ale czasem
    po tej replikacji pokazuje krzywą histerię. Mi np. pokazywał saldo większe
    coś ok 3000 ale tylko w historii, aktualny stan był OK. Dopiero po zrobieniu
    dowolnej transakcji wszystko się wyrównało

    Grześ

    Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:3c3772df@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
    > > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta,
    czasami
    > > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    > klienta
    >
    >
    > Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego
    rachunku
    > w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że
    był
    > okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
    > zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
    > wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
    > przypadków).
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    >
    > Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    > l...@b...gnet.pl
    > w...@k...pl
    > ICQ: #45256072
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1