  • 1. Data: 2005-06-08 20:56:51
    Temat: Zniknęły pieniądze z przelewu INTELIGO
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Czlowiek z niemiec wplacil mi na konto 46 EURO
    Pieniazki wplynęły ale zamiast 46 euro zrobilo sie 36 euro
    - 11,99 opłaty
    Opłatę jeszcze przezyje ale te 10 EURO mi si enie podoba
    Napisalem do wplacajacego na co on mi przeslal zrzut ekranu z konta na
    ktorym widac 46 EURO
    ktos ma pomysl co z tym zrobic?
    Czy to on powinien reklamowac czy tez ja?
    Dziekuje za pomoc
    Grzes

  • 2. Data: 2005-06-08 21:08:08
    Temat: Re: Zniknęły pieniądze z przelewu INTELIGO
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Grupy onet" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ktos ma pomysl co z tym zrobic?
    > Czy to on powinien reklamowac czy tez ja?

    Wszystko raczej jest w porządku
    12 euro zjadły banki pośredniczące
    Na przyszłość musisz ustalić, że wysyłający forsę pokrywa koszt banku ( to
    on dołoży do swoich opłat jeszcze te 12euro) , ale podobnie jak z
    transportem, przy małych kwotach jest to znaczący składnik finansowy.
    Pytanie czy będzie mu się to opłacać.

  • 3. Data: 2005-06-08 21:10:32
    Od: s...@o...pl

    a jesteś pewny, że on nie dokonał zmiany treści przelewu oczekującego
    na realizację? niech on ci wyśle potwierdzenie zrealizowanej transakcji
    w pliku PDF a nie jakieś tam zrzuty ekranowe, bo one nie są żadnym dowodem

    pozdr
    Sebastan

  • 4. Data: 2005-06-08 21:19:29
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@k...chip.BEZSYFU.pl>

    A moze po prostu wystarczy zapytac, kto pokrywa koszty bankow
    posredniczacych ?
    OUR czy SHA ?
    mozesz podstawic zrzut tego przelewu ?

  • 5. Data: 2005-06-08 21:29:44
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org>

    W artykule news:d87m2k$o0u$1@news.onet.pl grupowicz Grupy onet napisał:

    > Witam

    > Czy to on powinien reklamowac czy tez ja?

    Na takie sumy to raczej monebookers.com

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-06-08 21:37:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grupy onet wrote:
    > ktos ma pomysl co z tym zrobic?

    nic.
    12 euro wziął sobie bank, który był pomiędzy jego bankiem a twoim bankiem.
    na przyszłość będziesz wiedział :)

  • 7. Data: 2005-06-09 04:43:19
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    > nic.
    > 12 euro wziął sobie bank, który był pomiędzy jego bankiem a twoim bankiem.
    > na przyszłość będziesz wiedział :)

    Ale na nastepny dzień przyszedł przelew na 9 euro
    i w nim brakuje tylko 11,99 zł które pobrało sobie inteligo
    Grzes

  • 8. Data: 2005-06-09 07:45:15
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Ale na nastepny dzień przyszedł przelew na 9 euro
    > i w nim brakuje tylko 11,99 zł które pobrało sobie inteligo

    Bo tak niska kwota nie wystarczy na pokrycie kosztów banków pośredniczących
    i bank zleceniodawcy nie przyjmie płatności stronami. Za całość zapłaci
    nadawca.
    Może to tez wynikać z ilości banków pośredniczących.

  • 9. Data: 2005-06-09 11:04:30
    Od: nod <n...@U...op.pl>

    > Może to tez wynikać z ilości banków pośredniczących.

    Lub w ogóle z braku banku pośredniczącego, jeżeli nadawca przelewu
    zlecił go w banku będącym "bankiem korespondentem" dla naszego PKO BP.

  • 10. Data: 2005-06-09 12:57:15
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Grupy onet napisał(a):
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale na nastepny dzień przyszedł przelew na 9 euro
    > i w nim brakuje tylko 11,99 zł które pobrało sobie inteligo
    > Grzes

    Bo to jest opłata, którą pobiera Inteligo zgodnie z TOiP. Dobrze się z
    nią zapoznać przed dokonywanie transakcji ;] A Twój bank odejmuje z
    tego, co do niego dotarło. Jak już Ci inni pisali kwota pierwotna
    została pomniejszona przez banki pośredniczące - dlatego najlepiej jest
    wysyłać pieniądze z banku korespondenta PKO BP, wówczas tylko ten bank i
    Inteligo pobierą swoje prowizje (listę tych banków znajdziesz na stronie
    Inteligo), albo, jak pisał August, otworzyć bezpłatnie konto na
    moneybookers.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)