  • 11. Data: 2008-12-09 07:20:52
    Temat: Re: Zniknęła karta Aliora
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    [...]

    > Z opery 10 pod linuxem możesz sobie zobaczyć jak się certyfikat wydaje,
    > ale go nie dodasz z racji właśnie braku Windows. Nie wiem być może IE w

    Czekaj, czekaj, czyli komputer na którym windy nie ma jest bezużyteczny
    do polbanku? Nawet do przeglądania?
    KJ

  • 12. Data: 2008-12-09 07:30:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 23:11:18 +0000, xbartx napisał(a):

    > Z opery 10 pod linuxem możesz sobie zobaczyć jak się certyfikat wydaje,
    > ale go nie dodasz z racji właśnie braku Windows. Nie wiem być może IE w
    > jakimś Wine or sth by dało radę, ale ciężko powiedzieć. Karta debetowa/
    > kredytowa jeżeli działa nadaje się do płacenia przez PP i inne zdalne
    > zagraniczne tudzież polskie.

    Stronę Polbanku to ja sobie mogę nawet na Operze Mini poprzeglądać. Kartę
    mam i sobie na razie całkiem chwalę, a internetu od Polbanku chyba mi się
    nie chce ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2008-12-09 08:30:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 08:20:52 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Czekaj, czekaj, czyli komputer na którym windy nie ma jest bezużyteczny
    > do polbanku? Nawet do przeglądania?

    Znaczy jak wejdziesz na stronę logowania to jest sugestia, że strona
    działa dobrze tylko z IE. Ogólnie sobie po stronie pośmigasz, ale
    przelewu żadnego bez certyfikatu nie zrobisz. Zresztą nawet jak masz
    Windows i certyfikat to też nie jest to takie hop siup z tymi
    przelewami ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-12-09 09:10:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > przelewu żadnego bez certyfikatu nie zrobisz. Zresztą nawet jak masz
    > Windows i certyfikat to też nie jest to takie hop siup z tymi
    Ale mi chodzi tylko o podgląd karty.

    KJ

  • 15. Data: 2008-12-09 11:53:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 10:10:28 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale mi chodzi tylko o podgląd karty.

    No to tak. Przed zmianami, które nastąpiły tego weekendu to widać było
    tylko ile na karcie zostało jeszcze do przetrfonienia no i można sobie
    było zrobić mini wyciąg z 5 ostatnich transakcji w bankomacie Polbanku.
    Wyciąg jest na free a transakcji pokazuje, więcej. Nawet się raz
    przeszedł, bo płaciłem za coś w EUR i myślałem, że ich przechytrze i się
    dowiem przed wyciągiem. Jednak mi się nie udało bo na mini wyciągu
    zobaczyłem, owszem, swoją transakcję ale w EUR ;)

    Teraz po zmianach widać, dużo więcej, można powiedzieć, że skok
    technologiczny jest poważny ;) czyli osiątnięto mniej więcej poziom Citka
    hłe hłe

    Szczegóły dla rachunku xxxxxxxxxxxxxxxx - Waluta - PLN
    Opis transakcji Wartość Opis transakcji Wartość
    Bieżące saldo -PLN 0,00 Limit kredytowy PLN PLN xxx.000,00
    Typ karty Poland MasterCard Standard Data ważności xx/xx/20xx
    Karta główna czy dodatkowa karta główna
    Minimalna kwota do zapłaty PLN PLN xxx,00 Płatne do dnia xx/xx/20xx
    Saldo zadłużenia z ostatniego wyciągu PLN xxx,00

    Xenocide

  • 16. Data: 2008-12-09 12:48:22
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 11:53:25 +0000, xbartx napisał(a):

    > Teraz po zmianach widać, dużo więcej, można powiedzieć, że skok
    > technologiczny jest poważny czyli osiątnięto mniej więcej poziom Citka
    > hłe hłe

    E, no nie śmiej się, Alior oferuje coś takiego

    http://olgierd.files.wordpress.com/2008/12/alior_pod
    glad_kk.png

    więc chyba aż się zainteresuję co ja muszę zrobić, żeby mieć podgląd
    mojej polbankarty.

  • 17. Data: 2008-12-09 12:59:38
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 12:48:22 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > więc chyba aż się zainteresuję co ja muszę zrobić, żeby mieć podgląd
    > mojej polbankarty.

    Idziesz do oddziału i mówisz, że chcesz. Dostaniesz 2 koperty (oidp) i już.
    Z certyfikatem się bawić nie musisz bo do podglądu niepotrzebny.

    P.S. "Bieżące saldo" to jest coś co mniej więcej odpowiada saldu przed 2-3
    dniami. Wróciłem do prowadzenia sobie listy transakcji ;).

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2008-12-09 13:02:51
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 13:59:38 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > P.S. "Bieżące saldo" to jest coś co mniej więcej odpowiada saldu przed 2-3
    > dniami. Wróciłem do prowadzenia sobie listy transakcji ;).

    A i jeszcze jedno, jak będziesz ustalał hasło to nie dłuższe niż 8 znaków
    :). Bo inaczej sa problemy podobno.

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2008-12-09 13:27:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 13:59:38 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Idziesz do oddziału i mówisz, że chcesz. Dostaniesz 2 koperty (oidp) i
    > już. Z certyfikatem się bawić nie musisz bo do podglądu niepotrzebny.

    Dzięki, to chyba faktycznie powalczę z tematem zatem :-)

  • 20. Data: 2008-12-09 13:31:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 13:27:14 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Dzięki, to chyba faktycznie powalczę z tematem zatem :-)

    Ja to załatwiłem przy okazji, bo mi długo karta pocztą nie przychodziła a
    łatwiej mi było wstąpić do oddziału po drodze z pracy i zapytać niż się
    dodzwonić :).

    --
    Kojer