    From: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znikn??o mi z konta 36 z? ;-)
    Date: Fri, 27 Dec 2002 16:14:17 +0000 (UTC)

    W artykule <g...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    napisa?(a):

    > Co nie wyklucza tego, ?e zamawiali dlatego, ?e by?a i zgodnie z
    > _obietnicami_ banku mia?a byae bezp?atna.

    Owszem ludzie zamawiali j? dlatego, ?e by?a bezp?atna. Ale co to zmienia?
    Umowa nie dawa?a im przecie? gwarancji, ?e karta b?dzie zawsze bezp?atna.
    Ba powiem wi?cej, gdyby karta mia?a byae zawsze bezp?atna, to po co
    umieszczaae pozycje wydanie/wznowienie karty w taryfie?
    Nie mog? równie? skojarzyae gdzie i kiedy mBank obiecywa?, ?e wznowienie karty
    b?dzie zawsze bezp?atne? Ba obiecywa? co? innego:: "wprawdzie teraz jest 0,
    ale jak b?dziesz Kliencie wznawia? to zap?acisz tyle ile b?dzie staae w taryfie
    w dniu wznowienia.

    Pozdrawiam,
    Pieta.