  • 1. Data: 2002-05-28 08:40:08
    Temat: Zmiany w Serwisie Banki na WP
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Serwis Banki na WP - dokonal zmian i to na lepsze:

    http://bankowy.wp.pl/

    Pa

    Aga

  • 2. Data: 2002-05-28 09:12:40
    Temat: Re: Zmiany w Serwisie Banki na WP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Serwis Banki na WP - dokonal zmian i to na lepsze:
    >
    > http://bankowy.wp.pl/

    Znaczy aktualnosci sie pojawily - cos jeszcze????? :)
    Ale www.mbank.pl istotnie fajny jest :) czesto korzystam

  • 3. Data: 2002-05-28 10:02:39
    Temat: Odp: Zmiany w Serwisie Banki na WP
    Od: "Andrzej" <k...@w...pl>

    Własnie sprawdzałem zmiany małe się pojawiły tylko brak aktualizacji tzn.
    brak zgodność ofert znajdujących sie na stronach wp. i banków!!!

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acvhma$oiu$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-05-28 12:44:21
    Od: <a...@p...onet.pl>

    No co Wy - podajcie przykłady - ja korzystam i jest ok. - portównywałem
    kredyty..

  • 5. Data: 2002-05-28 13:08:48
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Znaczy aktualnosci sie pojawily - cos jeszcze????? :)
    > Ale www.mbank.pl istotnie fajny jest :) czesto korzystam

    Widać, że tepsa w końcu sensowniej wykorzystała ten adres.

    Rafał

  • 6. Data: 2002-05-28 14:42:26
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Serwis Banki na WP - dokonal zmian i to na lepsze:

    Cóż z tego, skoro np spis bankomatów baaaaardzo nie aktualny (Euronet) :/