  • 1. Data: 2002-05-28 05:39:53
    Temat: zamykanie konta w pocztowym
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Ma ktos pod reka regulamin konta Giro w Banku Pocztowym ?
    Wyslalem im wypowiedzenie (wlasne) a oni przyslali w recznie
    zaadresowanej kopercie do Wojciecha _Fabiańskiego_ (@%$$###),
    niespersonalizowane pismo, ze z przykroscia odebrali informacje o
    _zamiarze_ zamkniecia konta i _zgodnie z moja dyspozycja_ (!!!)
    przesylaja formularz zamkniecia. Dalej informacje dlaczego konta
    zamykac nie warto :).

    Czy tam w regulaminie jest cos o wypowiadaniu umowy na konkretnym
    formularzu ? A nawet jesli tak to czy bank moze sobie zignorowac
    wypowiedzenie napisane samodzielnie ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-05-28 06:56:25
    Temat: Re: zamykanie konta w pocztowym
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czy tam w regulaminie jest cos o wypowiadaniu umowy na konkretnym
    > formularzu ? A nawet jesli tak to czy bank moze sobie zignorowac
    > wypowiedzenie napisane samodzielnie ?

    No, jesli ma w regulaminie jakis zapis, to obowiazuje chyba.
    Bank Pocztowy w ogole stosuje formularze. Sam wieesz - przelewy na
    formularzach.
    Ja jestem dawnym klientem BP. Nie wiem, czy dalej maja taki fajny "formularz
    zglaszania zaginionych formularzy"
    Zawsze mnie bawilo, ze jest tam rubryka "zginely formularze polecenia
    WPLATY"
    :-)

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 3. Data: 2002-05-28 20:00:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 28 May 2002 08:56:25 +0200, "Michal Kukula"
    <m...@a...net.pl> wrote:

    >No, jesli ma w regulaminie jakis zapis, to obowiazuje chyba.

    No i wlasnie prosze, zeby ktos zajrzal do regulaminu jaki tam jest
    zapis, bo nie mam go pod reka.

    >Bank Pocztowy w ogole stosuje formularze. Sam wieesz - przelewy na
    >formularzach.
    >Ja jestem dawnym klientem BP. Nie wiem, czy dalej maja taki fajny "formularz
    >zglaszania zaginionych formularzy"

    Tak

    >Zawsze mnie bawilo, ze jest tam rubryka "zginely formularze polecenia
    >WPLATY"
    >:-)

    aha :-)