  • 41. Data: 2002-08-20 17:31:00
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ajsrf0$2al$1@news.gazeta.pl...

    > citek po prostu wyczuł że się zagęszcza atmosfera na rynku KK
    > i stara się podnosić poprzeczkę do góry !

    Dodam, ze w chwili obecnej KK Citi jest jedna z najbardziej dostepnych na
    rynku. Nie tylko pod wzgledem dochodow, ale takze przedstawiania potrzebnych
    do otrzymania karty 'papierkow' :).

    Maciej

  • 42. Data: 2002-08-20 17:56:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie tak znowu malej ;). Pradwopodobnie coraz wiecej osob bedzie chcialo
    miec
    > karte ze zdjeciem. AFAIK Citi ze swej strony rowniez stara sie aby wiecej
    > takich kart bylo wydawanych.

    Oki - ale wiekszosc ludzi ktorych znam raczej nie chca obnosic sie karta ze
    swoja fotka ;-) (moze niech sie poprawia fotografowie robiacy zdjecia zeby
    nie bylo wstyd dac jakies zdjecie ;-))

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2002-08-20 18:34:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, IMO wydawanie KK jest dosc duzym kosztem, zwlaszcza jej
    > rozkrecenie, wiec jesli ktos chce ciac koszty to jednak nie bierze sie
    > za kredyty czy inne nowe produkty. Ale moze ja o czyms nie wiem (w
    > rodzaju tworczej ksiegowosci?).

    Tez tak uwazam, dlatego mam nadzieje, ze kk multi bedzie produktem DOBRYM, a
    nie tanim. Ale chyba sie zgodzisz, ze ubezpieczenie VC to porazka ? albo
    delikatniej 'lekko' niedopracowane :-)) Zatem mam nadzieje, ze ubezp. kk
    bedzie dopracowane, tym bardziej, ze kk to bardzo dochodowa czesc detalu
    :-)) Czas pokaze :-)
    AFAIK to BRE teraz juz nie ksieguje 'tworczo' jak kiedys w ramach grupy :-))
    To znaczy nie przerzuca kosztow na inne spolki np. poprzez leasingowanie
    oddzialow :-) Stad te zapowiadane zwolnienia...

    > OK, jesli chcesz po nazwisku - to nie bedzie kk ale jakies gowno.

    Wlasnie.

    > Twierdze jednak ze nie bedzie to az taki gniot jak sie obawiasz,
    > m.in. dlatego ze nasza wtyczka w multi wie za co wieszamy psy na
    > dostepnych kk i nie sadze aby w takich superlatywach pisal o nowym
    > produkcie o rownorzednej ofercie.

    Tak tylko ta 'wtyczka' nie zajmuje sie ubezpieczeniami w multi :-)) A na
    serio, to jego zapytaj skad te zachwyty nad produktem konkurencji :-))

    pozdrawiam,
    Witek

  • 44. Data: 2002-08-20 20:14:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Dodam, ze w chwili obecnej KK Citi jest jedna z najbardziej dostepnych na
    > rynku. Nie tylko pod wzgledem dochodow, ale takze przedstawiania
    potrzebnych
    > do otrzymania karty 'papierkow' :).

    Wymagania wstepne

    - dochody 2k
    - ukonczony 25 rok zycia
    - umowa o prace od 3 m-cy na czas nieoreslony

    Przy wypelnianiu wniosku sklada sie nastepujace dokumenty:

    - wniosek
    - ksero rachunku za telefon (nie musi byc oplacony)
    - zaswiadczenie o zarobkach

    Wlasnie znowu mi odmowiono - tym razem powodem byl wiek :-/

    --
    JaKi

  • 45. Data: 2002-08-20 20:44:30
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Alez mnie dotyczy!

    Wczesniej okres 48 h byl dla wszytskich - wiec czemu zdecydowales sie na
    karte ze zdjeciem? Przeciez i tak sprzedawcy nawet nie porownuja tego :-/
    Bezpieczenstwa ono nie podnosi niestety...

    --
    JaKi

  • 46. Data: 2002-08-21 07:10:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 10:14:43PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Wymagania wstepne
    >
    > - dochody 2k
    > - ukonczony 25 rok zycia
    > - umowa o prace od 3 m-cy na czas nieoreslony
    >
    > Wlasnie znowu mi odmowiono - tym razem powodem byl wiek :-/

    Och, po prostu musisz poczekac na kolejna promocje. Przeciez znaczna
    czesc tych kart zostala wydana wlasnie w taki sposob.

    --

    --w

  • 47. Data: 2002-08-21 07:14:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 10:44:30PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Wczesniej okres 48 h byl dla wszytskich - wiec czemu zdecydowales sie na
    > karte ze zdjeciem? Przeciez i tak sprzedawcy nawet nie porownuja tego :-/
    > Bezpieczenstwa ono nie podnosi niestety...

    Wiesz, w morde mozna dostac wszedzie, ale nie wiem po co mam sie po 21
    paletac po Targowej czy innyb Brudnie?

    Podobnie tutaj - koszt wyrobienia karty ze zdjeciem i bez niego jest
    dla mnie taki sam (no, musze sobie zrobic zdjecie). Wiec dlaczego nie?

    Ale pamietaj ze ja wcale nie twierdze ze polegam na tym zdjeciu -
    zreszta, znajdz mi mail kiedy tak twierdzilem! ;-)

    --

    --w

  • 48. Data: 2002-08-21 07:18:46
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > Wymagania wstepne
    >
    > - dochody 2k
    > - ukonczony 25 rok zycia
    > - umowa o prace od 3 m-cy na czas nieoreslony
    > Wlasnie znowu mi odmowiono - tym razem powodem byl wiek :-/

    czasem robią wyjątki, szczególnie jeżeli chodzi o wiek, a dużo Ci zabrakło ?

    > Przy wypelnianiu wniosku sklada sie nastepujace dokumenty:
    >
    > - wniosek
    > - ksero rachunku za telefon (nie musi byc oplacony)
    > - zaswiadczenie o zarobkach

    mi zabrali oryginał rachunku za telefon ;-(
    nieopłacony, tzn. zapłacony w mBanku

    Karol Żwiruk

  • 49. Data: 2002-08-21 07:23:25
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

> [...]
    > >

    > Dodam, ze w chwili obecnej KK Citi jest jedna z najbardziej dostepnych na
    > rynku. Nie tylko pod wzgledem dochodow, ale takze przedstawiania
    Szkoda, że nie dla mnie (wymagania spełniam z dużą nawiązką), ale na
    szczęście inne banki jednak mnie lubią!

  • 50. Data: 2002-08-21 07:43:07
    Od: p...@p...onet.pl

    > Zgadzam sie! Jest jeszcze drugi aspekt: odpowiedzialnosc za transakcje przed
    > zastrzezeniem w wypadku Citi przemuje _bank_ - i jest to zapisane w
    > regulaminie. Natomiast w wypadku np. Raiffeisena (i chyba wszystkich
    > pozostalych, ale nie sprawdzalem, wiec nie chce pisac) z roszczeniem trzeba
    > wystepowac do strony trzeciej, ktora jest firma ubezpieczeniowa. >
    >

    > --

    Z tego co kojarzę, w przypadku KK wydawanych przez ING Bank Śląski (MC i VISA
    GOLD) , również bank przejmuje odpowiedzialność za nieuprawnione użycie na 24h
    przed zgłoszeniem. Wczoraj widziałem w moim oddziale MC. Ładny, z młodym lwem w
    tle. Pozdrawiam. Pawel