  • 31. Data: 2002-08-20 11:57:58
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020820090026.GM30876@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Przepraszam, a co mnie to obchodzi? ;-)
    >
    > Ja mam ze zdjeciem, moja druga polowa tez.

    Mi chodzi o niezdrowe podniecanie sie czyms, co moze tyczyc niewielkiej
    ilosci osob ;-)

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2002-08-20 12:14:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 01:56:51PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Tak - to jest ich faktycznie plus - wszytskie przelewy ktorych musze miec
    > potwierdzenia (szkola) robie tylko przez Citka i nie raz mi juz to dupe
    > uratowalo ;-)

    Ale to nie znaczy ze nie ma innych bankow ktore daja takie mozliwosci
    - ja do tego uzywam RB ;-)

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-08-20 12:16:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 01:57:58PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Mi chodzi o niezdrowe podniecanie sie czyms, co moze tyczyc niewielkiej
    > ilosci osob ;-)

    Alez mnie dotyczy!

    Podobnie moge sie nie podniecac cena nowego Merca czy innego Maybacha,
    bo to raczej produkt dla promili - a jednak warto popatrzec, w koncu
    czesc zastosowanych w nim rozwiazan trafia do tansych samochodow (jak
    np. kontrolowane strefy zgniotu).

    --

    --w

  • 34. Data: 2002-08-20 12:19:14
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ale to nie znaczy ze nie ma innych bankow ktore daja takie mozliwosci
    > - ja do tego uzywam RB ;-)

    A mozna poprosic w RB przy zlecaniu przelewu przez telefon o przyslanie
    potwierdzenia poczta?

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2002-08-20 12:26:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 02:19:14PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > A mozna poprosic w RB przy zlecaniu przelewu przez telefon o przyslanie
    > potwierdzenia poczta?

    A mozna ;-))))

    Malo tego - ja nie widzialem nowych potwierdzen citi, ale te z RB maja
    chyba wszystkie mozliwe pieczeci jakie bank moze dac ;-)

    --

    --w

  • 36. Data: 2002-08-20 12:33:18
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Malo tego - ja nie widzialem nowych potwierdzen citi, ale te z RB maja
    > chyba wszystkie mozliwe pieczeci jakie bank moze dac ;-)

    No to RB jest lepszy - w Citku jest pieczec dzienna. ;-)

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2002-08-20 12:39:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 02:33:18PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > No to RB jest lepszy - w Citku jest pieczec dzienna. ;-)

    Sadze ze nawet za dobry - bo po co numer kliennta na takim papierku?
    ;-)

    Ale mozna sobie zamazac.

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-08-20 12:44:50
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Sadze ze nawet za dobry - bo po co numer kliennta na takim papierku?
    > ;-)
    >
    > Ale mozna sobie zamazac.

    Pomysla ze falszujesz ;-)

    --
    JaKi

  • 39. Data: 2002-08-20 12:56:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 02:44:50PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Pomysla ze falszujesz ;-)

    Dlatego zostawiam opis pola. Co za kretyn wymyslil zeby takie
    informacje umieszczac na potwierdzeniu?

    --

    --w

  • 40. Data: 2002-08-20 17:24:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mi chodzi o niezdrowe podniecanie sie czyms, co moze tyczyc niewielkiej
    > ilosci osob ;-)

    Nie tak znowu malej ;). Pradwopodobnie coraz wiecej osob bedzie chcialo miec
    karte ze zdjeciem. AFAIK Citi ze swej strony rowniez stara sie aby wiecej
    takich kart bylo wydawanych.

    Maciej