  • 51. Data: 2002-08-21 07:59:12
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ajvesm$ctf$1@news.gazeta.pl...
    > mi zabrali oryginał rachunku za telefon ;-(
    > nieopłacony, tzn. zapłacony w mBanku

    U mamy do MC chcieli ksero rachunku - nie musial byc oplacony.

    --
    JaKi

  • 52. Data: 2002-08-21 08:00:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > czasem robią wyjątki, szczególnie jeżeli chodzi o wiek, a dużo Ci zabrakło
    ?

    Kilku latek ;-)

    --
    JaKi

  • 53. Data: 2002-08-21 08:03:00
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale pamietaj ze ja wcale nie twierdze ze polegam na tym zdjeciu -
    > zreszta, znajdz mi mail kiedy tak twierdzilem! ;-)

    Raczej nie znajde ;-) Ale jednak IMHO zdjecie na karcie wyglada jakos tak
    smiesznie - szczegolnie ze wychodzi taka mala smieszna glowka :-/

    --
    JaKi

  • 54. Data: 2002-08-21 08:11:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 20 Aug 2002 22:14:43 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wymagania wstepne
    >
    >- dochody 2k
    >- ukonczony 25 rok zycia
    >- umowa o prace od 3 m-cy na czas nieoreslony

    [...]

    >Wlasnie znowu mi odmowiono - tym razem powodem byl wiek :-/

    Dalej sie trzymaja tego durnego ograniczenia wieku ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 55. Data: 2002-08-21 08:13:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 20 Aug 2002 22:44:30 +0200, "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wczesniej okres 48 h byl dla wszytskich - wiec czemu zdecydowales sie na
    >karte ze zdjeciem? Przeciez i tak sprzedawcy nawet nie porownuja tego :-/
    >Bezpieczenstwa ono nie podnosi niestety...

    Bez przesady, w jakims minimalnym stopniu podnosi. Nie jest to w
    prawdzie nigdzie uregulowane ale jest szasa, ze sprzedawca widzac
    zupelnie inna osobe na zdjeciu i przed soba zwroci uwage (mimo, ze nie
    musi). Byc moze nawet szansa na to jest wieksza niz sprawdzenia
    podpisu ;-).
    Poza tym karta citka bez zdjecia i podpisu jest jakas taka pusta,
    brzydka :)

  • 56. Data: 2002-08-21 08:16:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dalej sie trzymaja tego durnego ograniczenia wieku ?

    Niestety tak ;-(

    --
    JaKi

  • 57. Data: 2002-08-21 08:18:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Aug 2002 11:26:05 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >Po prostu nalezy ludzi zmuszac do przeczytania tych dwu/wiecej stron

    hehe, dwie strony to i tak juz za duzo dla przecietnego klienta.
    A przeczytac (i zrozumec) umowe, reagulamin i warunki ubezpieczenia to
    juz mission impossbile :D.
    Inna sprawa, ze banki czesto nie sa specjalnie chetne w udostepnianiu
    tych dokumentow przed zawarciem umowy a nie kazdy bedzi na tyle
    upierdliwy zeby to na nich wymusic :-)
    Przyjemne sa takie vademecum jak ma np BZWBK i Citi, ktore mozna latwo
    dostac jak sie jest zainteresowanym - sa tam ogolne informacje, troche
    marketingowych bzdetow, informacje o ubezpieczeniach no i pelen
    regulamin. Wszyskto w ladnej formie, ze nie trzeba nosic stery
    papierkow (jak w Millennium kobita wydrukowala mi wszekie warunki
    ubezpeiczn to sie w tym polapac nie moglem :-))

  • 58. Data: 2002-08-21 08:20:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Poza tym karta citka bez zdjecia i podpisu jest jakas taka pusta,
    > brzydka :)

    Tu mam odmienne zdanie - wole pusta karte niz z mala obcieta glowka kora po
    roku by mi zbrzydla ;-)

    --
    JaKi

  • 59. Data: 2002-08-21 08:21:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 10:03:00AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Raczej nie znajde ;-) Ale jednak IMHO zdjecie na karcie wyglada jakos tak
    > smiesznie - szczegolnie ze wychodzi taka mala smieszna glowka :-/

    I do tego niedoswietlona - czarne toto, jak noc.

    --

    --w

  • 60. Data: 2002-08-21 08:23:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 10:18:18AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > regulamin. Wszyskto w ladnej formie, ze nie trzeba nosic stery
    > papierkow (jak w Millennium kobita wydrukowala mi wszekie warunki
    > ubezpeiczn to sie w tym polapac nie moglem :-))

    Tak btw - to wlasnie dostalem update warunkow na rory w bigu - owszem,
    ladnie wydrukowane, ale duuuzo tego tak, ze musze poczekac az bede w
    desperacji.

    --

    --w