  • 21. Data: 2002-08-20 09:34:59
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 11:12:35AM +0200, Witek wrote:

    > NIE !!! Ja porownuje ubezpieczenie multibankowe (VC i prawdopodobnie
    > przyszlej kk multi) do bzwbk'owskiego. Ubezpieczenie bzwbk i multi jest tak
    > samo KIEPSKIE !!! Citi to inna liga (cenowa tez) :-))

    VC to nie jest to samo co kk w multi, nie wierze aby bylo az tak
    mizerne.

    W koncu jesli sie chce konkurowac z kk to warto zaproponowac cos lepszego.

    > Powiedzmy wprost to jest najbezpieczniejsza kk na rynku :-)) Co gorsza na
    > 'horyzoncie' i wsrod obecnych kk BRAK konkurencji (w dziedzinie
    > bezpieczenstwa) dla kk citka :(((

    Zgadzam sie.

    > ... lub vc multi :(( Wiadomo_to_jest_nierealne !

    Nie myl oferty dolaczanej do KK z oferta dolaczana do byle
    vc. Naprawde, to nie jest dobre porownanie.

    > Zobaczymy jakie bedzie ich centrum rozliczeniowe :-))

    Zobaczymy ...

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-08-20 09:44:23
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Wojtek Piecek wrote:

> [...]

    tzn. żadna nie jest aż tak niebezpieczna? ;)

    > Zgadzam sie.

    więc ja sie nie zgadzam :)

    pozdro.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 23. Data: 2002-08-20 09:48:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 11:44:23AM +0200, Marcin wrote:

    > tzn. żadna nie jest aż tak niebezpieczna? ;)

    > więc ja sie nie zgadzam :)

    E, pcoa to gdzie indziej, chyba ze naprawde nie wiesz o co chodzi.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-08-20 09:58:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taka jest prawda, wiekszosc ludzi malo sie oreintuje w produktach
    > ktorych uzywa.

    Dokladnie. Np. jak kupujesz TV to czytasz najpierw instrukcje czy dopiero
    wtedy jak cos nie dziala ? :-)) Podobnie jest z kartami...

    Wlasnie, ale nie tylko pusty marketing - jest tez korzysc dla klienta :-)

    > Nie tylko zagranie marketingowe ale glownie. Kosztow spejcalnych
    > pewnie tu nie poniosa, watpie zeby bylo sporo klietow, ktorzy gubia
    > karte i zastrzegaja ja w okresie pomiedzy 72 a 48 h po zgubieniu.

    Mysle, ze troche jest takich zapominalskich, wiec na pewno jest to jakis
    koszt dla banku. Fakt, ze maly i przy tej duzej ilosci wydanych kart sie
    jakos rozklada. Poza tym masz racje jest teraz lepsza -juz 'na pierwszy rzut
    oka'- od innych kk i nie trzeba tego zawile klientom tlumaczyc :-))) Dlatego
    te dobre ubezpieczenie citka jest teraz widoczne -nawet dla laika- na
    kilometr :-))
    Zobaczymy jakie beda reklamy (i chwyty marketingowe) multi jak sie pojawi kk
    :-))

    > A wrazenie na klientach zmiana robi spore.

    Na mnie robi :-))

    > Ciekawa jest tez ta promocja kart ze zdjeciem, teraz na prawde staja
    > sie bezpieczniejsze od tych bez zdjecia (z Citka) :-)

    Trafna uwaga :-)))

    pozdrawiam,
    Witek

  • 25. Data: 2002-08-20 10:03:34
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Wojtek Piecek wrote:

    > E, pcoa to gdzie indziej,

    no wiem

    > chyba ze naprawde nie wiesz o co chodzi.

    hmm,

    odkąd rozstałem się z citi, nie śledziłem zmian w ich ofercie na bieżąco,
    czasu na czytanie pbb tez nie stało,

    zaszły jakieś poważne zmiany od 6 - 7 miesięcy?

    powiedz tylko tak lub nie,
    jeśli tak - poszukam sobie.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 26. Data: 2002-08-20 10:14:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > VC to nie jest to samo co kk w multi, nie wierze aby bylo az tak
    > mizerne.

    Ja wierze :((, choc mam nadzieje, ze tak nie bedzie :-))

    > W koncu jesli sie chce konkurowac z kk to warto zaproponowac cos lepszego.

    Zgadzam sie, ale wiesz oni (BRE) teraz koszty tna...

    > Nie myl oferty dolaczanej do KK z oferta dolaczana do byle
    > vc. Naprawde, to nie jest dobre porownanie.

    Wiem. Tylko co bedzie (hipotetycznie) jak ubezpieczenie vc i kk bedzie takie
    same ?

    pozdrawiam,
    Witek

  • 27. Data: 2002-08-20 11:20:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 11:58:38AM +0200, Witek wrote:

    > Dokladnie. Np. jak kupujesz TV to czytasz najpierw instrukcje czy dopiero
    > wtedy jak cos nie dziala ? :-)) Podobnie jest z kartami...

    No, ale w takim wypadku to wciaz jest wina klienta - podpisal sie w
    koncu ...

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-08-20 11:28:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 12:14:19PM +0200, Witek wrote:

    > Ja wierze :((, choc mam nadzieje, ze tak nie bedzie :-))

    Pewnie bedzie mozna wybrac opcje z ubezpieczeniem (platnym) lub jakas
    bez. Albo z ograniczonym.

    Inaczej nie ma sensu miec kk.

    > Zgadzam sie, ale wiesz oni (BRE) teraz koszty tna...

    Tak piszesz to 'oni' jakby wczoraj wyladowali i wciaz mieli zielony
    kolor skory ;-)

    Nie, IMO wydawanie KK jest dosc duzym kosztem, zwlaszcza jej
    rozkrecenie, wiec jesli ktos chce ciac koszty to jednak nie bierze sie
    za kredyty czy inne nowe produkty. Ale moze ja o czyms nie wiem (w
    rodzaju tworczej ksiegowosci?).

    > Wiem. Tylko co bedzie (hipotetycznie) jak ubezpieczenie vc i kk bedzie takie
    > same ?

    OK, jesli chcesz po nazwisku - to nie bedzie kk ale jakies gowno.

    Twierdze jednak ze nie bedzie to az taki gniot jak sie obawiasz,
    m.in. dlatego ze nasza wtyczka w multi wie za co wieszamy psy na
    dostepnych kk i nie sadze aby w takich superlatywach pisal o nowym
    produkcie o rownorzednej ofrcie.

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-08-20 11:49:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 12:03:34PM +0200, Marcin wrote:

> [...]
    > czasu na czytanie pbb tez nie stało,
    >
    > zaszły jakieś poważne zmiany od 6 - 7 miesięcy?

    W pewnym sensie ;-)

    PJO twierdzi ze promocja (zero za przelewy, 0 za wyplaty euronetowe)
    po prostu stala sie rzeczywistoscia, poza tym maja kupe fajnych i
    dobrych zwyczajow (robisz przelew via telefon i przychodzisz sobie do
    nich po free potwierdzenie).

    Boje sie ze nie zmienili jednego z glownych powodow niecheci - braku
    dobrego wychowania, ale to tez zalezy od konkretnych osob.

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-08-20 11:56:51
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > po prostu stala sie rzeczywistoscia, poza tym maja kupe fajnych i
    > dobrych zwyczajow (robisz przelew via telefon i przychodzisz sobie do

    Tak - to jest ich faktycznie plus - wszytskie przelewy ktorych musze miec
    potwierdzenia (szkola) robie tylko przez Citka i nie raz mi juz to dupe
    uratowalo ;-)

    --
    JaKi