  • 21. Data: 2024-02-26 19:23:36
    Temat: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    [...]
    > Chyba nie. Jakkolwiek wyświetla mi sie dobrze, to nie widzę info o
    > kodowaniu w nagłówkach. (no i multipart/mixed?)
    >
    > KJ
    Dobra już widzę, że jedyna "część" ma poprawnie opisane kodowanie.
    Więc, wyświetlać się będzie dobrze, acz konstrukcja dla mnie jest dziwna
    :)

    KJ

  • 22. Data: 2024-02-27 03:28:51
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > mbank zmienił bez pytania? czy jednak apka kiedyś i gdzieś była
    > zainstalowana ?

    Zmienił bez pytania po instalacji i sparowaniu apki. Przerabiałem to jak
    zmieniłem telefon. Chciałem zainstalować apkę, a oni mi przy okazji sposób
    autoryzacji zmienili. Trzeba było ręcznie zmienić z powrotem na SMSy.

    --
    Wchodzi zajączek do baru, podciąga rękawy i krzyczy:
    - Kto zbił mojego brata?

  • 23. Data: 2024-02-28 12:34:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Feb 2024 02:28:51 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Zmienił bez pytania po instalacji i sparowaniu apki. Przerabiałem to jak
    > zmieniłem telefon. Chciałem zainstalować apkę, a oni mi przy okazji sposób
    > autoryzacji zmienili. Trzeba było ręcznie zmienić z powrotem na SMSy.

    Jest nacisk na autoryzacje przez apki, i chyba słuszny.

    No ale to zmienili, jak sparowałes, a nie tak bez pytania.
    Chyba, ze kolega kiedys apkę miał, zapomniał, a mbank sobie
    przypomnial ze ma, i można wysłac wiadomość, ze za miesiąc zmienią :-)

    J.

  • 24. Data: 2024-02-28 13:16:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 Feb 2024 19:11:09 +0100, w
    <alpine.LNX.2.11.2402261908480.6484@ProBook-SW>, Dawid Andrzej Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > PS.: Pierwszy post na p.b.b. po zmianie z google groups na pine'a...
    > Mam nadzieję, że już porządnie pliterki i kodowanie ustawiłem.

    Ustaw plain-text.

  • 25. Data: 2024-02-28 16:03:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Feb 2024 10:17:03 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Nie rozumiesz, że po prostu chcę przełączyć autoryzację na smsy?
    >
    > Jeżeli za granicą nawali telefon, to mam drałować 500-5000km do placówki to tak
    > banalnej sprawy?

    Akurat te apki czesto można miec na dwóch czy więcej telefonach.

    A SMS powiązany tylko z jedną kartą SIM ...

    Najlepsza byłaby lista kodów jednorazowych, do awaryjnego użytku ...

    J.

  • 26. Data: 2024-03-07 15:22:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Mar 2024 11:50:17 +0100 (GMT+01:00), Eneuel wrote:
    > "r...@k...pl"
    >: nie mogę zainst. oryginalnej apki, bo mam na niej obsługę
    > drugiego konta
    >
    > Pełnomocnictwo, klonowanie aplikacji, tak zwana druga przestrzeń,
    > inny telefon...

    Zalezy gdzie.
    PKO BP mówi, że sie nie da, bo apka powiązana z nr telefonu, i nie
    można miec dwóch apek na jednym numerze.

    Ale jak kto ma dwie SIM w telefonie ... hm ...

    J.

  • 27. Data: 2024-03-07 15:40:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > PKO BP mówi, że sie nie da, bo apka powiązana z nr telefonu,

    A to musi być w ogóle numer telefonu? Nie może być telefon bez SIMa?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 28. Data: 2024-03-07 21:11:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Mar 2024 15:40:42 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > A to musi być w ogóle numer telefonu? Nie może być telefon bez SIMa?

    Dla PKO/IKO jakos musi - gdzies na początku jest autoryzacja i juz nie
    pamietam, czy SMS czy głosem, ale sprawdza.

    Potem być moze da się używać juz bez ... nie wiadomo, jak długo.
    Ale żeby dwie apki zainstalować na rózne konta/klientów,
    to trzeba miec dwa rózne numery tlf.

    J.

  • 29. Data: 2024-03-08 16:25:43
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest nacisk na autoryzacje przez apki, i chyba słuszny.

    Ta, za każdym razem jak odpalam apkę to mi spamuje tą mobilną autoryzacją.
    Sukinsyny. Raz zapytali, powiedziałem "nie", to po cholerę tak człowieka
    nękać?

    > No ale to zmienili, jak sparowałes, a nie tak bez pytania.

    Tak. Ale sparowałem, żeby mieć apkę, a nie żeby mieć mobilną autoryzację.

    --
    Pewna anorektyczka załamała się nerwowo po tym, kiedy dowiedziała się,
    że MA JELITO GRUBE!!!

  • 30. Data: 2024-03-08 16:26:38
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy gdzie.
    > PKO BP mówi, że sie nie da, bo apka powiązana z nr telefonu, i nie
    > można miec dwóch apek na jednym numerze.

    W mBanku można nawet bez karty SIM (mam w tablecie).

    --
    Jesteśmy bardzo biedni. Żona musiała sprzedać nerkę żebyśmy mieli co
    jeść w Boże Narodzenie. Jak tak dalej pójdzie będę musiał zrezygnować z