    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Date: Sun, 25 Feb 2024 11:26:16 +0100

    W dniu 2024-02-25 o 10:17, r...@k...pl pisze:

    > Nie rozumiesz, że po prostu chcę przełączyć autoryzację na smsy?
    >
    > Jeżeli za granicą nawali telefon, to mam drałować 500-5000km do placówki to tak
    > banalnej sprawy?

    Za granicą, to rozsądny człowiek zabezpiecza się inaczej przed takimi
    niespodziankami jak wymuszona podróż do placówki (inne karty, inne banki)

    Jak już koniecznie chciałeś zrobić taką zmianę znienacka - bo tak Ci się
    uwidziało,
    to przeszkody raczej były do przewidzenia. Gdybyś zrobił ja w sposób
    przemyślany,
    to może nawet zdecydowałbyś się zacząć ten proces w oddziale :-) i
    sprawę identyfikacji miałbyś prosto rozwiązaną na tę konkretną sprawę.
    Żebyś nie myślał, że sugeruję stałe pętanie się po oddziałach.