eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana z autoryzacji mobilnej na SMS › Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
  • Data: 2024-02-24 13:22:23
    Temat: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 24.02.2024 o 09:45, Kamil Jońca pisze:
    > Wystarczy, że był klientem Multibanku i mBanku przed połączeniem.
    >
    > Problem analogiczny do 'mam konto w Inteligo i PKO BP' też tylko jedno
    > możesz obsługiwać na telefonie.

    Nie korzystam z tego, ale w aplikacji daje się połączyć konta innych
    banków. To nie da się połączyć konta w tym samym banku, tylko
    pochodzącego z innego systemu? Po prostu pytam, bo to dziwne.
    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1