eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana z autoryzacji mobilnej na SMS › Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.89-64-15-25.dy
    namic.chello.pl!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana z autoryzacji mobilnej na SMS
    Date: Fri, 23 Feb 2024 22:18:13 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <b...@4...com>
    <urarbm$tho$1$cef@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-15-25.dynamic.chello.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="rgr";
    posting-host="89-64-15-25.dynamic.chello.pl:89.64.15.25";
    logging-data="4367"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    Cancel-Lock: sha1:XP2QKHdfK5tieoJzqsdS3UOV2DU=
    sha256:n7WVl5pYVNKrosSQ8I8X11SRhYDUa7ekziCz4sqnMEk=
    sha1:8Em+hcnojRZJA/TwJqU52kM7IHE=
    sha256:dnAyp6G9l0PCrw8X2pueqLmQnEaMO38xjFsspBSE65E=
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:670712
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 23 Feb 2024 20:23:34 +0100, w <urarbm$tho$1$cef@news.chmurka.net>, cef
    <c...@i...pl> napisał(-a):

    > W dniu 2024-02-22 o 18:52, r...@k...pl pisze:
    > > 1. Próbuję się zalogować na zapomniane konto w mBanku i prosi o autoryzację
    > > mobilną (co za cholera? zawsze były sms)
    > > 2. Szukam "Wyślij sms" -- nie ma.
    > > 3. Dzwonię na mLinię, bot po kilku minutach wyraża ogromny ból, że nie może się
    > > ze mną dogadać i przełącza na konsultanta (twardy był, ale ja twardszy)
    > > 4. Konsultantka niestety twierdzi, że u niej to niemożliwe, tylko w aplikacji
    > > mogę to zrobić* (!!!) albo stacjonalnie (!!!). Ok, to niech podyktuje mi
    > > wszystkie adresy, udaję że notuję ;)
    > > 5. ALE! ALE! Konsultantka zapomina wspomnieć, że jest jakaś apka mBank Token
    > > tylko do logowania.
    > > 6. Ściągam, wysyłam z niej smsa. Po chwili oddzwianiają, ale w połowie rozmowy
    > > rozłączają się i nie dostaję magicznych 4 cyferek do autoryzacji (czy wuj tam
    > > wie czego).
    > > 7. Próbuję zatem jeszcze raz, ale dostaję "spróbuj za 15 minuit".
    > >
    > > No to czekam, a że to już mija blisko 1h, to wpadłem tylko wspomnieć, że:
    > >
    > > W MBANKU STABILNIE CHUJOWO ! :d
    > >
    > > * - nie mogę zainst. oryginalnej apki, bo mam na niej obsługę drugiego konta, a
    > > pamiętając ciągłe cyrki z zapominaniem sparowania, to boję się jej dotykać
    > > (nawet nie aktualizuję)
    >
    > Zaniedbałeś swoje sprawy po prostu...

    Że włączenie autoryzacji mobilnej bez mojej zgody to moja wina? Mam za nimi
    chodzić jak za dziećmi i pilnować? To zresztą pół biedy -- tragiczne jest to,
    że mLinia może rozmawiać ze mną jak z właścicielem konta, ale jeżeli
    trzebaprzełączyć wajchę to jednak to nie jestem ja...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1