  • Data: 2019-02-26 20:47:05
    Temat: Re: Zmiana rachunku do zwrotu lokaty w Idea Cloud
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    >W Idei było (jest?) sensowne, że odnowienie lokaty i dopisanie
    >odsetek następowało przed 4 rano - cały dzień na zerwanie
    >i wyprowadzenie kasy.

    dopisuja/zamykaja lokaty o ok 23 dnia poprzedniego ... ale przelac jej
    jeszcze nie mozesz.
    Dopiero gdzies po polnocy ... chyba wczesniej niz 4 rano.

    Ale Idea nie mbank - mozna przelac o 7 rano i wyjdzie pierwsza sesja.
    A przeciez 3-cia sesja tez dobra ..

    > A w ogóle to Idea chyba znowu praktykuje Lokatę Zawrotną. Nazwa
    > chyba
    >od chęci zawrócenia przelewu do innego banku np. ze zlkwidowanej
    >przed chwilą lokaty. Propozycja pojawiała się po kliknięciu przelewu,
    >równolegle z wysłaniem SMS-a z kodem

    Hm, wydaje mi sie ze przed SMS ... ha, a nie - nie wiem, moje konta
    mam zdefiniowane i bez SMS.

    J.