    From: Pyrtek <u...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana konta a obsługa online.
    Date: Mon, 05 Apr 2010 18:21:55 +0200

    arek pisze:
    > W Eurobanku odpowiada mi obsługa konta przez WWW i szukam czegoś
    > podobnego. Chciałem obejrzeć bankowość online w Pocztowym, ING, BPH
    > lecz niestety banki nie udostępniają wersji DEMO... Czy ktoś mógłby
    > podrzucić kilka zrzutów ekranu z w/w banków?
    >
    > Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
    > przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
    > wirtualne).

    Skrinszotów Ci nie podrzucę, bo a) nie chce mi się ich robić, b) nic Ci
    to nie da.
    ING (konto Direct) jest OK. Serwis www jest sprawny, choć mało
    przejrzysty. Pewnych opcji trzeba szukać w miejscach, które by Ci do
    głowy nie przyszły. Np. przelew walutowy między własnymi rachunkami (w
    tej samej walucie) jest jako "przewalutowanie". Na partyline czeka się
    stosunkowo krótko, można tam trafić na osoby bystre i kompetentne, jak i
    na zupełne bezmózgowia. Poczta wewnętrzna, to czysta strata czasu.
    Pewnym kuriozum jest "algorytm" wymagania autoryzacji (darmowym kluczem
    SMS). Czasami przelewy na kilkaset zł po raz pierwszy na określone konto
    przechodzą bez autoryzacji. ;)
    Do logowania wklepuje sie hasło maskowane (tzn np. 1,3,5,6 i 9 znak z
    hasła). Można przeżyć. ;) Login łatwy do zapamiętania (kawałek
    im-nazwiska + 4 cyfry)
    W historii widzisz swoje "działania", kiedy, co i z jakiego IP robiłeś.
    (to na plus!)
    Karta debetówka nie wiem czy cipowa, bo udało mi się jej nie wziąć.
    Ogólnie oferta depozytowa jest denna, więc trzymam tam tyle pieniędzy,
    co "na papierosy" (a nie palę)

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek