  • Data: 2002-01-11 08:23:22
    Temat: Re: Zmiana PINu w delfinkach.
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 09 Jan 2002 20:18:00 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >d) haslo autoryzujące (jak LG).
    >
    >e) TANy. Najgorsze. Aktualną listę mam rozpakowaną. Więc wystarczy
    >syzbkie ksero lub odpis haseł i nawet nie zauważę kradzieży. Trzeba ją
    >bardzo dobrze zabezpieczać.

    No wez nie zartuj. Stale haslo jest lepsze od TANu ?! Przeciez do
    wykonania przelewu nie wystarczy TAN, trzeba znac jeszcze haslo
    klienta. Czyli mamy polaczenie dwoch roznych sposobow autoryzacji -
    tego co klient ma i tego co klient wie. W wypadku LG jest tylko to co
    klient wie i podlsuch na klawiature wystarczy zeby przelac pieniadze
    na dowolny rachunek.

    Co innego Nordea, tam loguje sie nr klienta i TANem bez hasla a to juz
    jest idiotyczne.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl