  • Data: 2019-11-25 21:57:29
    Temat: Re: Złoto wróciło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.191125.invalid...
    >"Zakończyliśmy procedurę sprowadzania złota do Polski. [...] Mamy 123
    >ton
    >złota w Anglii i 100 ton w Polsce" - powiedział Glapiński podczas
    >konferencji prasowej. Zapowiedział również, że nasze rezerwy złota
    >mogą
    >wzrosnąć za kilka lat."

    >"Szef banku centralnego przyznał, że operacja przenoszenia złota była
    >bardzo
    >skomplikowana, wymagała pracy kilkuset pracowników NBP o wysokich
    >kwalifikacjach. Cała operacja - jak wskazał - została m.in. wykonana
> [...]

    Myslisz, ze jako bagaz podreczny ? :-)

    patrzac rozsadnie po tonie dziennie, to w sam w 100 dni dadza rade.
    Nie wiem - w 100 lotach czy w 400 ...

    A czy takie wycieczki ... trzeba to jakos wyciagnac z BoA, zapakowac,
    wynajac transport, dopilnowac na lotnisku, dopilnowac w kraju,
    przygotowac stosowne skarbce ... jest zajecie.

    J.