  • 21. Data: 2011-08-31 16:01:35
    Temat: Re: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 13:25:07 +0200, totus napisał(a):

    > W pełni się zgadzam. Obserwuje jednak, że ludzie zmierzają do tego by
    > kontrolować wszystko. Źle się czują z przeświadczeniem, że na dłuższą metę
    > nic nie można kontrolować. Nie ma takich głów na świecie ani, na razie,
    > takich mocy obliczeniowych by cokolwiek przewidzieć przy takiej ilości
    > danych i ilości zmiennych. Dookoła mnie pełno jest ludzi, którzy wiedzą
    > lepiej ode mnie co dla mnie jest dobre i jak powinienem żyć.

    Hmm,
    Czytałem niedawno kapitalną książkę "Nieskończone życie nieboszczyka". To
    taka popularnonaukowa o fizyce i Wszechświenie ale duża część poświęcona
    jest właśnie "niezupełności" i "nieobliczalności" matematyki i nauki jako
    takiej (twierdz. Goedla, teorie Wolframa itp podobne dziwy). Ksiązka
    rewelacyjna (na każdy rozumek) a po przeczytaniu można się trochę zdziwić i
    zamyślić: jak mało wiemy i jak wiele nigdy się nie dowiemy, bo nie ma
    takiej możliwości - nawet teoretycznej. Polecam ;)

  • 22. Data: 2011-08-31 17:40:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > i zamyślić: jak mało wiemy i jak wiele nigdy się nie dowiemy, bo nie ma
    > takiej możliwości - nawet teoretycznej. Polecam ;)

    Po co mam czytać o czymś o czym wiem? Mnie niestabilność nie przeraża nawet
    nie niepokoi. Mam swój sposób postrzegania świata, z którym czuje się bardzo
    dobrze. Żyje w przeświadczeniu, że rozumiem co się dzieje dookoła. Ale
    dziękuję za rekomendację. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że zostałeś
    naganiaczem. W świecie handlarzy na giełdzie rzecz nie do zaakceptowania.
    root jesteś naganiaczem. :)

  • 23. Data: 2011-08-31 21:39:08
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że zostałeś
    > naganiaczem. W świecie handlarzy na giełdzie rzecz nie do zaakceptowania.
    > root jesteś naganiaczem. :)

    e tam nie do zaakceptowania
    też tak to kiedyś postrzegałem
    do momentu kiedy zatrybiłem że dobrze jest namierzyć naganiacza i siedzieć
    cicho analizując co pisze
    :)))

  • 24. Data: 2011-09-01 11:30:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 19:40:38 +0200, totus napisał(a):
    W świecie handlarzy na giełdzie rzecz nie do zaakceptowania.
    > root jesteś naganiaczem. :)
    Dziękuję za ostrzeżenie. Świat się zmienił. Teraz nawet jak powiesz czułe
    słówko do kobiety, możesz być oskarżony o molestowanie, a jak przytulisz
    obce dziecko które na podorku płacze, to zaraz jesteś pedofilem. W takim
    świecie mogę być naganiaczem, to zawsze bezpieczniejsze ;)

  • 25. Data: 2011-09-01 12:24:58
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > obce dziecko które na podorku płacze, to zaraz jesteś pedofilem. W takim
    > świecie mogę być naganiaczem, to zawsze bezpieczniejsze ;)

    albo wyślesz do kogoś 2 SMSy i już stalking i pajda

  • 26. Data: 2011-09-01 16:23:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 14:24:58 +0200, skippy napisał(a):

    > albo wyślesz do kogoś 2 SMSy i już stalking i pajda

    a... to Ty wysyłasz do mnie smsy dot. "zwrotu finansowego". No to masz
    przechlapane ;)

  • 27. Data: 2011-09-01 16:24:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 18:23:05 +0200, root napisał(a):

    > a... to Ty wysyłasz do mnie smsy dot. "zwrotu finansowego". No to masz
    > przechlapane ;)

    ooops - teraz to ja mam przechlapane za "stosowanie gróźb" ;)

  • 28. Data: 2011-09-02 13:07:39
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 22:04:24 +0200, v...@a...pl napisał(a):

    > http://forsal.pl/artykuly/541265,mazurek_baltic_dry_