  • 1. Data: 2007-04-14 07:54:09
    Temat: Złota kk BPH
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Przymierzam się do złotej kk BPH. Nie wiem czy Visa, czy MC. Jestem
    zainteresowana wszystkimi za i przeciw tych kart, w tym banku.
    Podobno można spłacać poleceniem zapłaty, czy ktoś może potwierdzić, że
    to działa (lub nie działa)? Czy są jakieś haczyki i kruczki?
    Niespodziewane czy wygórowane opłaty? itp?
    Poproszę o opinię zadowolonych i niezadowolonych użytkowników.

    Poza tym Visa czy MC? Kraj używania: Australia i NZ przede wszystkim,
    ale nie tylko.

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2007-04-14 08:11:36
    Temat: Re: Złota kk BPH
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-14 09:54, Renata Gołębiowska stwierdził, że:
> [...]
    > zainteresowana wszystkimi za i przeciw tych kart, w tym banku.
    > Podobno można spłacać poleceniem zapłaty, czy ktoś może potwierdzić, że

    Przy spłacie? Tylko jedna ważna rzecz. Jak wybierzesz spłatę
    automatyczną musisz pamiętać aby karty nie spłacać "ręcznie" (a środki
    na rachunku muszą być zapewnione dzień wcześniej)

    > Niespodziewane czy wygórowane opłaty? itp?

    Min. 2 transakcje w miesiącu w przeciwnym przypadku płacisz
    ubezpieczenie karty.

    > Poza tym Visa czy MC? Kraj używania: Australia i NZ przede wszystkim,
    > ale nie tylko.

    Jedyna różnica między nimi to to, że MC rozliczany jest w EUR a Visa w USD.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-04-14 09:37:25
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    On 14 Kwi, 09:54, Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    wrote:
> [...]
    > Podobno można spłacać poleceniem zapłaty, czy ktoś może potwierdzić, że
    > to działa (lub nie działa)? Czy są jakieś haczyki i kruczki?

    Takie polecenie dziala rowniez w Citibanku. Trzeba tylko pamietac , ze
    polecenie zaplaty (bez znaczenia jakiego banku czy tez instytucji
    dotyczy) dziala tylko do kwoty 1000 EUR (lub rownowartosci w PLN).
    Takze jak wydasz karta np. 5000 zl to zaden bank Ci nie pusci takiego
    polecenia.

    pzdr.

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-04-14 10:00:52
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-14, wojtunio <w...@r...pl> wrote:

    > Takie polecenie dziala rowniez w Citibanku.

    Ale nie mają ubezp. KL.

> [...]
    > dotyczy) dziala tylko do kwoty 1000 EUR (lub rownowartosci w PLN).
    > Takze jak wydasz karta np. 5000 zl to zaden bank Ci nie pusci takiego

    No to skucha. Rozumiem, że to niezależy od banku, którego kk chcę
    spłacać (w tym przypadku bph), a od banku, z którego pz ma wychodzić,
    tak?

    Czy to są przepisy wewnątrzbankowe i w każdym banku ta górna kwota
    może być różna, czy jakieś uregulowania zewnętrzne i wszytskie banki
    obowiązuje 1000E? Czy jest to może negocjowalne, np. w ramach private
    bankingu?

    Renata

  • 5. Data: 2007-04-14 10:16:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2007 12:00:52 +0200,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > może być różna, czy jakieś uregulowania zewnętrzne i wszytskie banki
    > obowiązuje 1000E? Czy jest to może negocjowalne, np. w ramach private
    Ogólne (bodajże PB), natomiast niektóre banki (BZWBK ?) mogą w sytuacji
    powiedzmy 9300 zadłużenia na karcie wystawić kilka PZ (4000+4000+1300)

    KJ

    > Renata

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 6. Data: 2007-04-14 13:06:58
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > No to skucha. Rozumiem, że to niezależy od banku, którego kk chcę
    > spłacać (w tym przypadku bph), a od banku, z którego pz ma wychodzić,
    > tak?

    Dlatego polecam VW bank. Tam tych durenych przepisów nie stosują (Niemiceki)

    jk

  • 7. Data: 2007-04-14 20:02:04
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przymierzam się do złotej kk BPH.

    Pamiętaj, że jak wybierzesz niewłaściwy oddział, to za rok wylądujesz w
    pekało esa.

    /*-+

  • 8. Data: 2007-04-14 21:26:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-14, Wywroot <wywrot@v__sercesercerut.pl> wrote:

    > Dlatego polecam VW bank. Tam tych durenych przepisów nie stosują (Niemiceki)

    Tzn. vw nie podlega PB?

    Czy ktoś wie, czy podział pz na kilka mniejszych, gdy jednorazowo
    byłoby wyższe od 1000E jest możliwy w mBanku lub/i Millenium?

    Renata

  • 9. Data: 2007-04-14 21:29:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-14, *piotr'ek* <p...@g...pl> wrote:

    > Pamiętaj, że jak wybierzesz niewłaściwy oddział, to za rok wylądujesz w
    > pekało esa.

    Czy teraz już wiadomo, które oddziały staną się pekao?

    Renata

  • 10. Data: 2007-04-14 21:52:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-14 23:26, Renata Gołębiowska stwierdził, że:

    > Tzn. vw nie podlega PB?

    Tego trolla nie słuchaj :)

    > Czy ktoś wie, czy podział pz na kilka mniejszych, gdy jednorazowo
    > byłoby wyższe od 1000E jest możliwy w mBanku lub/i Millenium?

    W regulaminie karty nic o tym nie ma, poza tym coś takiego mogłoby
    (pytanie raczej do prawników) kłócić się z opcją spłaty
    całkowitej/częściowej. Proponuję zapytać pisemnie o taką funkcję.
    Swoją drogą ciekawi mnie to, jakby bank zareagował na reklamację PZ do
    karty, jeśli próbowałby to pobrać jednym obciążeniem a zadłużenie byłoby
    powyżej 1000EUR i coś takiego nie zostałoby zrealizowane.
    Nie spotkałem się do tej pory z zapisem regulaminu KK w którym byłoby to
    ograniczenie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl