  • Data: 2005-05-04 13:24:38
    Temat: Re: Zlodziej w Inteligo???
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ARc'chie napisał(a):

    > Wyplaty z bankomatu tego samego dnia, mimo ze opisuja kwote operacji, sa
    > powiekszone o jakies kilka procent.

    Ja w weekend z bankomatu pko bp probowalem pobrac grosz ...

    250 PLN - nie mozemy zrealizowac ... ok .. to 200 , moze problem
    z banknotem - nie mozemy zrealizowac ... no to 50 ... nie mozemy
    zreaizowac ... potem 400 - ....

    Zgadnijcie ;) co sie stalo jak zalogowalem sie dzis na koncie
    (LUKAS) ... blokada na całą kwotę którą próbowałem , ponad 600
    PLN ...

    :( Poczekam na rozwój syt, i bede interweniował.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200