  • 1. Data: 2012-07-13 20:54:32
    Temat: Zlecenie obciążenia karty kredytowej - ktoś korzysta?
    Od: disnej <d...@g...com>

    Sieci komórkowe (przynajmniej T-Mobile i Orange) umozliwiaja automatyczna splate
    rachunku z KK. Zwykle ostatniego dnia platnosci robiona jest blokada srodkow na
    karcie.

    Czy ktos korzysta, jakies minusy? Zgaduje ze zlapie sie to na MoneyBack?

    Czy jest sposob na placenie karta za inne rachunki np. woda/prad itp z prowizja
    ponizej 1% ?

  • 2. Data: 2012-07-13 21:08:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 11:54:32 -0700 (PDT), disnej napisał(a):

    > Czy jest sposob na placenie karta za inne rachunki np. woda/prad itp z prowizja
    ponizej 1% ?

    Żabka, karta Citi lub Khedi Aghikoo.

    AK

  • 3. Data: 2012-07-14 04:40:21
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Żabka, karta Citi lub Khedi Aghikoo.

    Co to jest Khedi Aghikoo?

  • 4. Data: 2012-07-14 07:11:58
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Co to jest Khedi Aghikoo?

    http://www.credit-agricole.pl

    podobnie jak w Citi mozna z KK oplacac rachunki

  • 5. Data: 2012-07-14 08:16:03
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 02:40:21 +0000 (UTC), TrzyLinie napisał(a):

    > Co to jest Khedi Aghikoo?

    Jak już wyjaśnił Disnej - Lukas ;)

    AK

  • 6. Data: 2012-07-14 11:16:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lip, 20:54, disnej <d...@g...com> wrote:
> [...]
    rachunku z KK. Zwykle ostatniego dnia platnosci robiona jest blokada srodkow na

    Gdy jest wymiana KK na nowa, po wygasnieciu waznosci poprzedniej,
    trzeba sie nagimnastykowac na Citiphone i u operatora, zeby ponownie
    uruchomic usluge.
    Inaczej obciazenie bedzie odrzucane, a my mamy po jakims czasie
    informacje tylko od operatora telefonii a nie od banku, o nieudanej
    platnosci.

    Ogolnie problem rozwiazany mialem bez bolu i ze zrozumieniem ze strony
    operatora - rachunek byl puszczany kilkakrotnie, az w Citi zaskoczylo
    i platnosc przeszla.

  • 7. Data: 2012-07-14 13:44:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 14.07.2012 o 11:16 krzysztofsf <k...@w...pl> pisze:

    > Gdy jest wymiana KK na nowa, po wygasnieciu waznosci poprzedniej,
    > trzeba sie nagimnastykowac na Citiphone i u operatora, zeby ponownie
    > uruchomic usluge.

    Dziwne, niegdy nie mialem takich problemow. Wysylalem faksem nowe
    upowaznienie z danymi karty (numer, data waznosci) i zawsze dzialalo.

    MK

  • 8. Data: 2012-07-14 14:33:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lip, 13:44, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Dziwne, niegdy nie mialem takich problemow. Wysylalem faksem nowe
    > upowaznienie z danymi karty (numer, data waznosci) i zawsze dzialalo.

    Ja po prostu o tym nie wiedzialem - sadzilem, ze numer karty jest
    istotny i przedluzenia nie wymagaja osobnego zgloszenia.
    Stad klopotliwosc wynikajaca z wyjasnianiem sprawy po wygasnieciu
    waznosci pierowtnej karty, obciazanej platnoscia.

    Z drugiej strony - cenna informacja.