  • Data: 2003-02-14 08:33:57
    Temat: Re: Zlecenie Stałe a Polecenie Zapłaty w PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b2g912$q0g$1@topaz.icpnet.pl...
    > news:b2g6rg$3d2$1@inews.gazeta.pl, Slawek Kos

    > No widzisz, więc scisle biorąc nie są to "takie operacje".

    Sa i nie sa...;-)
    Takie bo to oplaty za telefon, energie itp.
    Nie takie bo wykonywane na moje zlecenie a nie samocznnie.
    A juz sposob oplacenia energii opisany przez autora watku jest zywcem
    "taki".

    > Dla wielu osób wazne jest, aby rachunki placily sie we wlasciwej wysokosci
    > bez ich interwencji, a to umozliwiaja poki co tylko te duze marmury

    "Wazne jest" ale juz placic za ta wygode by nie chcialy, wiec posunalem
    rozwiazanie moze mniej wygodne ale za to darmowe.
    Cos za cos.

    --
    Pozdrowienia
    ---