  • Data: 2018-03-05 11:42:01
    Temat: Re: Zgodność danych odbiorcy przelewu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Sun, 4 Mar 2018 20:20:24 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Hmm usilnie przypominam sobie jak to było. Są dwa urzędy obok siebie,
    >mają różne nazwy i być może nr budynków. I problem był w prawidłowym
    >oznaczeniem nr rachunku z przypisaną mu nazwą i nr budynku.
    >Albo nazwa nie pasowała do rachunku albo nr budynku. Już nie
    >pamiętam.

    Dziwi mnie tylko, ze im sie chcialo, szczegolnie przy fantazji ktorą
    wpłacający mogą sie wykazac w nazwie.

    Chyba, ze to juz te czasy, gdy US byly zdefiniowane w systemie ... ale
    przeciez wielu przeleje innymi metodami, czy chocby na poczcie.

    Byc moze komputer sie na numerze domu koncentrowal, bo to w miare
    latwo sprawdzic :-)

    >To było z czasów sybira raczej, ten komputer był raczej białkowy.

    Juz wtedy byla dodatkowa dyskietka, ale moze woleli papier sprawdzac.

    Tylko ze ... ile taki US moze miec przelewow ?
    W duzym miescie stawiam, ze pare tys z okazji VAT i PIT.
    A oddzial NBP obslugiwal chyba kilka US.

    Sprawdzic to recznie ?
    Opoznienia w ksiegowaniu beda spore ... ale co im tam, w sumie to im
    sie nie spieszy ...

    J.