  • 1. Data: 2003-05-03 23:26:06
    Temat: Zestawienie oferowanych usług w i-bankach - pomozcie
    Od: "AL" <a...@N...pl>

    Witam
    Potrzebuje pomocy, moglibyscie sprawdzic i w razie czego poprawic moje
    zestawienie a dokladnie chodzi mi o uslugi oferowane tylko droga
    internetowa.

    zestawienie znajduje sie na http://sta.ctf.pl/files/zestawienie.doc
    AL
    Odpisujac wytnij "NO-SPAM" z adresu

  • 2. Data: 2003-05-05 13:44:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AL" <
    > Potrzebuje pomocy, moglibyscie sprawdzic i w razie czego poprawic moje
    > zestawienie a dokladnie chodzi mi o uslugi oferowane tylko droga
> [...]

    czyzby MultiBank nie mial zleceń stałych i zlecen z data przyszlą? - nie mam
    ale wątpię
    jak wynika z majowego CHIP-a (kup to takie zestawienie masz na CD ROMie w
    Excelu) powinien miec

    pominąłeś ponadto kilka waznych banków - Nordea (solo), Kredyt Bank (KB24),
    BGŻ (e-Integrum), BPH-PBK (sez@m), Citi Bank Handlowy, ING Bank Slaski
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-05 15:07:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > czyzby MultiBank nie mial zleceń stałych i zlecen z data przyszlą? - nie mam
    > ale wątpię

    Ma. Są też USy i ZUSy z datą przyszłą.

  • 4. Data: 2003-05-05 21:05:12
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Potrzebuje pomocy, moglibyscie sprawdzic i w razie czego poprawic moje
    > zestawienie a dokladnie chodzi mi o uslugi oferowane tylko droga
    > internetowa.

    tylko dwie poprawki:

    kolumna Zamawianie kart:
    w Inteligo mozna zamowic karty +

    kolumna Anulowanie zleceń:
    w Inteligomozna usunac zlecenie z listy przelewow oczekujacych na
    realizację.

    pozd,bar

  • 5. Data: 2003-05-06 13:46:16
    Od: "AL" <a...@N...pl>

    dzieki wszystkim za odpowiedzi

    moze ktos moglby podeslac to zestawienie z majowego chipa ?