eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Zelazka" › Re: "Zelazka"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.one
    t.pl!news.memax.krakow.pl!enterprise.eggs.pl!news-1.feed.trzepak.pl!news.tkmedi
    a.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Zelazka"
    Date: Mon, 22 Apr 2002 08:57:41 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 7
    Message-ID: <aa0c8h$220$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <a9u0k4$lrb$4@news.tpi.pl> <a9u1ln$12d$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.91.9.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1019458642 2112 193.91.9.130 (22 Apr 2002 06:57:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Apr 2002 06:57:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:177720
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie musi. Np. eService nie udostepniaja wcale imprinterow.

    Czy w przypadku braku połączenia mogę wtedy żądać głosowej autoryzacji ? Chodzi
    o to, czy ekspedient/ka ma obowiązek zadzwonic wtedy do takiego eService, czy
    innego centrum żeby transakcję jednak przeprowadzić ?
    Grzegorz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1