eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Zelazka" › Re: "Zelazka"
  • Data: 2002-04-22 08:14:09
    Temat: Re: "Zelazka"
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aa0c8h$220$1@korweta.task.gda.pl...
    >
    > Czy w przypadku braku połączenia mogę wtedy żądać głosowej autoryzacji ?
    Chodzi
    > o to, czy ekspedient/ka ma obowiązek zadzwonic wtedy do takiego eService,
    czy
    > innego centrum żeby transakcję jednak przeprowadzić ?
    >

    Ja powiem tak... postępowanie akceptanta zależy przede wszystkim od tego czy
    chce coś sprzedać. Jeśli mu na tym zależy do prawdopodobnie zadzwoni, jeśli
    nie to znajdzie zawsze jakąś wymówkę. AFAIR umowy aklajer<>akceptant nie
    narzucają takiego obowiązku na akceptanta.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1