    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Żegnaj LG Net - Refleksje
    Date: Tue, 29 Jul 2003 14:51:01 +0200

    Dnia Mon, 28 Jul 2003 20:56:00 +0000 (UTC), "Jarosław Łysio"
    <j...@N...gazeta.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Kijem jest to, że nie da się rozwiązać umowy w przeddzień tej "konwersji
    >informatycznej" gdyż po pierwsze nie wiadomo kiedy ona dokładnie nastąpi, po
    >drugie gdy w ciągu tych ich 28 dni od dnia wysłania listu nie złoży się
    >tego "wniosku" to potem przyślą pakiet startowy Nordea Solo, kartę Visa
    >Elektron i oczywiście każą sobie za to zapłacić [a propos - fajna jest
    >prowizja za rezygnację z wydanego tokena przed rokiem od aktywacji].

    Z tego co zrozumiałem token nie jest obowiązkowy i wystarczy darmowa
    karta uwierzytelniająca. Dziś napisałem do Nordei co trzeba zrobić,
    żeby przysłali pakiet startowy bez tokena.
    Nie jestem pewien czy wszystko kumam ale po listopadowej konwersji LG
    na Nordeę trzeba będzie wybulić 3 zł za prowadzenie konta a na drugi
    dzień spokojnie je zamknąć robiąc wcześniej przelew do innego banku za
    60 groszy. Jeżeli się mylę to proszę zorientowanych o naprostowanie bo
    też jestem zainteresowany tematem.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty
    tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r