    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zblizeniówka w ING, to si? w pale nie mie?ci.
    Date: Wed, 19 Jun 2013 13:55:53 +0200

    W dniu 2013-06-19 12:37, lolekanabolek pisze:

    > tym akurat bym się nie przejawiał, ja swojej daje jeszcze maksymalnie
    > miesiąc życia i zostaje zastrzeżona

    CYTAT:
    "Transakcje zbliżeniowe są transakcjami niewymagającymi przesyłania
    zapytania autoryzacyjnego z terminala do banku. W takich przypadkach
    terminal odczytuje tylko informacje zapisane na karcie. Jeżeli przed
    dokonaniem takiej transakcji karta zostanie zastrzeżona, system bankowy
    nie jest w stanie przekazać takiej informacji do terminala. Bank nie
    posiada żadnych informacji nt. szczegółów transakcji do czasu obciążenia
    rachunku kwotą transakcji."