    From: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zbliża się widmo upadku euro?
    Date: Thu, 2 Jun 2005 05:28:58 +0200

    Dnia Pańskiego 2005-06-02 Tomasz Nowicki napisał(a);

    > "trainer" <t...@p...org> wrote in message

    > Taaa, a nie zauważyło owo ministerstwo miliardów wpompowanych w DDR
    > oraz horrendalnych wydatków państwa opiekuńczego? Tudzież problemów
    > z bankrutującymi miastami, przenosin stolicy itd.? Coś mi się
    > zdaje, że eurolewakom zaczynają się miękkie fotele pod tyłkami
    > palić i ani się obejrzymy, jak ze strachu zupełne już głupoty
    > zaczną wymyślać. Ale nie ma ich co żałować - sami tego chcieli

    Jak powiedzial Alexis De Tocqueville:
    "Nie ma takiego okrucieństwa, ani takiej niesprawiedliwości, której
    nie mógłby popełnić skądinąd łagodny i liberalny rząd - jeśli
    zabraknie mu pieniędzy."

    Stad harmonizacja podatkowa, obwinianie euro, etc., etc...

    > popaprańcy - gdyby sami nie wymyślili tego pseudotraktatu, to ich
    > przeciwnikom na pewno byłoby o wiele trudniej. U nas afery, na
    > Zachodzie - konstytucja - oto jak prawica nie kiwnąwszy właściwie
    > palcem dochodzi do władzy. Szkoda tylko, że Unia po tylu latach
    > niezłej prosperity zaczyna powoli bankrutować, akurat jak nam udało
    > się do niej wejść.

    "To nie kryzys, to rezultat." Dla odmiany mysl naszego rodaka. Mozna
    bylo te wszystkie problemy przewidziec -- socjalisci (niewazne czy
    niebiescy i europejscy czy czerwoni i rosyjscy) jeszcze nigdy nie
    skonstruowali niczego co by dzialalo.

    Na pocieszenie pozostaje nam fakt, ze UE nie zbankrutuje, bo w ogole
    nie istnieje! :)

    > analitycy wszystkich lubią podpuszczać, w końcu nie na stagnacji
    > się zarabia :)

    Analitycy po prostu nie maja zielonego pojecia o tym co stanie sie w
    przyszlosci, gdyby mieli to by tlukli kasiore a nie opowiadali bajki.
    Na dodatek bajki slabe, bo prawie wszystkie maja podobne tytuly
    ("Analiza gospodarcza czegostam"), malo wartka akcje i zadnego
    sensownego moralu.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com