  • Data: 2005-06-02 01:28:27
    Temat: Re: Zbliża się widmo upadku euro?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "trainer" <t...@p...org> wrote in message
    news:429e20a7$0$2129$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Jednocześnie niemieckie ministerstwo finansów za przedłużające się
    > spowolnienie wzrostu gospodarczego czyni odpowiedzialnym jednak
    > wprowadzenie euro w 2002. Analitycy zauważają, że pozbawiło to gospodarkę
    > niemiecką

    Taaa, a nie zauważyło owo ministerstwo miliardów wpompowanych w DDR oraz
    horrendalnych wydatków państwa opiekuńczego? Tudzież problemów z
    bankrutującymi miastami, przenosin stolicy itd.? Coś mi się zdaje, że
    eurolewakom zaczynają się miękkie fotele pod tyłkami palić i ani się
    obejrzymy, jak ze strachu zupełne już głupoty zaczną wymyślać. Ale nie ma
    ich co żałować - sami tego chcieli, popaprańcy - gdyby sami nie wymyślili
    tego pseudotraktatu, to ich przeciwnikom na pewno byłoby o wiele trudniej. U
    nas afery, na Zachodzie - konstytucja - oto jak prawica nie kiwnąwszy
    właściwie palcem dochodzi do władzy.
    Szkoda tylko, że Unia po tylu latach niezłej prosperity zaczyna powoli
    bankrutować, akurat jak nam udało się do niej wejść.

    > i co wy na to?

    Spoko. Dziennikarze lubią przesadzać, politycy zaczynają panikować, a
    analitycy wszystkich lubią podpuszczać, w końcu nie na stagnacji się zarabia
    :)

    T.